ICC Dataquest po raz pierwszy w Polsce

9 czerwca w warszawskim Marriotcie odbędzie się (po raz pierwszy w Polsce) konferencja komputerowa organizowana przez kalifornijską firmę Invitational Computer Conference ICC, która wchodzi w skład jednej z największych w świecie organizacji badań rynku informatycznego -Dataquest.

9 czerwca w warszawskim Marriotcie odbędzie się (po raz pierwszy w Polsce) konferencja komputerowa organizowana przez kalifornijską firmę Invitational Computer Conference ICC, która wchodzi w skład jednej z największych w świecie organizacji badań rynku informatycznego -Dataquest.

Podczas spotkania w Warszawie sesje seminaryjne obejmować będą następujące tematy: wartości eksploatacyjne dysków (Seagate Technology), sieci EtherNet (SMC), nowoczesne rozwiązania systemów rezerwowych (Wangtek), VisiNet - nowe spojrzenie na zarządzanie przy pomocy sieci LAN/WAN (Visi Soft) oraz aplikacje i funkcjonowanie rozwiązań rezerwowych w systemach PC (Tandberg Data A/S). Poza seminariami, swoje produkty będą demonstrować także: Carlisle Memory Product, Conner, IBM, Ricoh/Rein Elektronik, Chipcom, Exabyte, Micropolis, Sankyo i Toshiba.

Pierwsze słowo w nazwie ICC (zarazem nazwa firmy i organizowanych przez nią konferencji) ma podwójne znaczenie. Oznacza zarówno "konferencję zapraszającą" do zapoznania się z najnowszymi produktami i trendami technologicznymi w branży małej i średniej wielkości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych jak i to, że uczestniczą w niej tylko osoby zaproszone imiennie (By Invitation Only).

Celem takiej formuły spotkań jest uzyskanie dużej skuteczności prezentacji, co jest możliwe dzięki selektywnemu zaproszaniu specjalistów - decydentów, zajmujących się projektowaniem i integrowaniem systemów, szefów wydziałów inormatycznych różnych dużych firm i instytucji, dystrybutorów i dealerów oraz przedstawicieli administracji państwowej.

ICC powstała przed 19 laty i początkowo organizowała takie spotkania tylko w USA. Jej organizatorzy uważają, że konferencje takie są efektywniejsze (jeśli chodzi o stosunek nakładów do uzyskanych wyników przez poszczególne firmy) od innych rodzajów promocji. Od 1981 r. tego rodzaju konferencje zaczęły odbywać się w krajach Europy Zachodniej, następnie w różnych regionach Azji i Pacyfiku. Obecnie przyszła kolej na Europę Środkową i Wschodnią.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200