SAS: Wreszcie inauguracja

Początkowa koncepcja przedstawicieli SAS Institute zakładała stworzenie w Polsce działu badawczo-rozwojowego tworzącego rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem dla sektora bankowego. Następnie była mowa o opracowywaniu systemów wspomagających pracę działów marketingu. Były również plany zatrudnienia młodych mistrzów świata w programowaniu zespołowym z Uniwersytetu Warszawskiego.

Początkowa koncepcja przedstawicieli SAS Institute zakładała stworzenie w Polsce działu badawczo-rozwojowego tworzącego rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem dla sektora bankowego. Następnie była mowa o opracowywaniu systemów wspomagających pracę działów marketingu. Były również plany zatrudnienia młodych mistrzów świata w programowaniu zespołowym z Uniwersytetu Warszawskiego.

Wreszcie - po ponad roku od pojawienia się pierwszych informacji na temat tego działu R&D - SAS Institute Polska oficjalnie otworzył centrum kompetencyjne zajmujące się tworzeniem rozwiązań dla sektora telekomunikacyjnego. "Zrezygnowaliśmy z pomysłu tworzenia centrum zajmującego się zarządzaniem ryzykiem w chwili, gdy przejęliśmy kanadyjskiego dostawcę podobnych rozwiązań i włączyliśmy jego produkty do naszej oferty" - tłumaczy Grzegorz Rawicz-Mańkowski z SAS Institute Polska.

Centrum - zatrudniające kilkunastu specjalistów, z których część zaangażowano do firmy już kilka miesięcy temu - ma obsługiwać klientów z Europy i Bliskiego Wschodu. Już dziś jego pracownicy uczestniczą w projektach od Brazylii i Kuwejtu, przez Portugalię, po kraje nadbałtyckie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200