Links Poland '93

Brytyjska firma Villiers (założona w 1992 r.), dostrzegając ogromny potencjał gospodarczy rynku wschodnioeuropejskiego, podjęła się niełatwego zadania promowania na nim firm brytyjskich.

Brytyjska firma Villiers (założona w 1992 r.), dostrzegając ogromny potencjał gospodarczy rynku wschodnioeuropejskiego, podjęła się niełatwego zadania promowania na nim firm brytyjskich.

Spośród wielu wariantów kampanii reklamowej zdecydowano się na koncepcję wielotematycznej wystawy. Celem Links Poland - wystawy, a zarazem misji gospodarczej, której towarzyszy cykl seminariów, jest zapoznanie potencjalnych odbiorców z krajów Europy Wschodniej z możliwościami technologicznymi firm brytyjskich. W ciągu dwóch lat odbędzie się w Polsce 7 wystaw, z których każda ma prezentować inną gałąź przemysłu.

Pierwsza z nich (Politechnika Warszawska, 15-17 września br.) poświęcona będzie telekomunikacji i technologiom informacyjnym.

Wartość tej dziedziny polskiego rynku jest szacowana na 2 mld USD, co stwarza ogromne możliwości różnym przedsiębiorstwom, niezależnie od ich wielkości. Aby dokonać właściwego wyboru firm, które będą zaproszone na wystawę, skorzystano z pomocy Ministerstwa Przekształceń Własnościowych oraz Państwowej Agencji ds. Inwestycji Zagranicznych.

Na wystawie "Links" odbędzie się cykl seminariów, na których zostaną przedstawione nowe technologie i ich zastosowania. Oprócz wystąpień przedstawicieli wystawców, odbędą się także prelekcje ekspertów z EEA (Europejskie Stowarzyszenie Elektryków), EWG, Brytyjskiej Izby Handlowej w Polsce oraz British Council. Do września zostanie przygotowany, jako dodatek do Gazety Bankowej, specjalistyczny biuletyn telekomunikacyjny dla kadry kierowniczej z informacjami o wystawie, wystawcach i prelegentach.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel. 625 57 24 i 625 65 40.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200