Logitech multimedialny

Dzięki obniżce cen podstawowych konfiguracji komputerów, użytkownicy wydają więcej pieniędzy na karty rozszerzeń, np. stereofoniczne karty dźwiękowe oferujące możliwości multimedialne. Szacuje się, że w ostatnim roku sprzedano na świecie prawie 2 mln takich kart. Zainteresowanie twórcy urządzeń peryferyjnych, firmy Logitech Inc rynkiem, którego obroty mają w tym roku wynieść ok. 460 mln USD, nie jest więc żadnym zaskoczeniem.

Dzięki obniżce cen podstawowych konfiguracji komputerów, użytkownicy wydają więcej pieniędzy na karty rozszerzeń, np. stereofoniczne karty dźwiękowe oferujące możliwości multimedialne. Szacuje się, że w ostatnim roku sprzedano na świecie prawie 2 mln takich kart. Zainteresowanie twórcy urządzeń peryferyjnych, firmy Logitech Inc rynkiem, którego obroty mają w tym roku wynieść ok. 460 mln USD, nie jest więc żadnym zaskoczeniem.

Pierwszy multimedialny produkt Logitech powstał we współpracy z firmą Media Vision Inc. Karta Soundman 16 pozwala na zapis i odtwarzanie dźwięku, muzyki i mowy w 16-bit. stereo. Może być dowolnie konfigurowana za pomocą załączonego oprogramowania. Inne karty, jak np. Sound Blaster, wymagają używania do tego celu przełączników znajdujących się na płytce drukowanej. Współpraca z Media Vision ma, zdaniem Logitech'a, zaowocować wieloma innymi, łatwymi w obsłudze kartami multimedialnymi.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200