Dystrybucja usług Veracomp

Krakowski dystrybutor wprowadził do oferty pakiet nowych usług wsparcia technicznego. Są one oferowane partnerom Veracompu w celu dalszej sprzedaży klientom końcowym. ''To pierwszy w polskiej dystrybucji system usług wsparcia technicznego, które oferowane są do dalszej odsprzedaży'' - przekonują przedstawiciele Veracompu.

Krakowski dystrybutor wprowadził do oferty pakiet nowych usług wsparcia technicznego. Są one oferowane partnerom Veracompu w celu dalszej sprzedaży klientom końcowym. ''To pierwszy w polskiej dystrybucji system usług wsparcia technicznego, które oferowane są do dalszej odsprzedaży'' - przekonują przedstawiciele Veracompu.

Dystrybucja usług Veracomp

Sprzedaż usług Veracomp (w zł)

"Pracuje u nas obecnie dwunastu inżynierów, którzy świadczą usługi wsparcia technicznego. Związane są one głównie z oferowanymi przez nas rozwiązaniami sieciowymi i systemami pamięci masowych. Usługi te oferujemy wyłącznie za pośrednictwem naszych partnerów, którzy korzystają z naszego zaplecza w trakcie wdrożenia i eksploatacji rozwiązań. W ten sposób zyskują dodatkową marżę" - opowiada Andrzej Wojnar, dyrektor Działu Dystrybucji Usług Veracompu. "Myślimy o przygotowaniu podobnej oferty dla naszych partnerów poza Polską" - dodaje. Veracomp działa już w dziesięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma weszła niedawno na rynki: rosyjski i bułgarski.

W skład pakietu nowych usług wsparcia technicznego Veracomp wchodzą zarówno oferta bezpłatna, skierowana do partnerów - w tym call center (oferujące usługi wsparcia przed sprzedażą) i istniejący od ośmiu miesięcy dział help desk (wsparcie po sprzedaży), jak i płatna - odsprzedawana przez partnerów użytkownikom końcowym. Usługi płatne obejmują doradztwo techniczne, logistykę serwisową oraz instalację i konfigurację sprzętu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200