Debet online w Inteligo
- Computerworld,
- 17.11.2003
Inteligo zaoferowało nowy produkt kredytowy dostępny wyłącznie online. W ciągu pierwszych trzech tygodni funkcjonowania automatycznego debetu w koncie Inteligo rozpatrzono 50 tys. wniosków.
Inteligo zaoferowało nowy produkt kredytowy dostępny wyłącznie online. W ciągu pierwszych trzech tygodni funkcjonowania automatycznego debetu w koncie Inteligo rozpatrzono 50 tys. wniosków.
"Tradycyjny oddział banku potrzebowałby na to ponad sześciu miesięcy" - przekonują pracownicy Inteligo Financial Services, twórcy Platformy Inteligo.
"Tworząc Platformę Inteligo, stworzyliśmy mechanizmy eliminujące konieczność udziału człowieka w procedurach" - mówi Rafał Cytrycki, dyrektor Rozwoju Systemów Inteligo Financial Services. Automatyzacja rozpatrywania wniosku o debet skróciła czas od wysłania aplikacji do wydania decyzji do kilku sekund.
System sterowany przez tzw. decision engine zarządza całym procesem kredytowym. Określono w nim definicje strategii decyzyjnych wspieranych przez narzędzia typu credit scoring. Dotyczy to procesów: aplikacyjnego, decyzji kredytowej, uruchomienia debetu, oceny behawioralnej i windykacji.