HelpLine Optimusa i tęsknota za Koreą

Optimus S.A. rozpocznie od 1995 r. dostawę nowego typu usług objętych wspólną nazwą HelpLine. Należą do nich: zapewnienie serwisu sprzętu w czasie 24 godzin, bezpłatne doradztwo techniczne, bezpłatną dostawę zakupionego sprzętu oraz szkolenia. Serwisem HelpLine będą objęte również komputery Optimusa zakupione wcześniej, o ile użytkownik dokona ich przeglądu i zapłaci 2% ceny sprzętu.

Optimus S.A. rozpocznie od 1995 r. dostawę nowego typu usług objętych wspólną nazwą HelpLine. Należą do nich: zapewnienie serwisu sprzętu w czasie 24 godzin, bezpłatne doradztwo techniczne, bezpłatną dostawę zakupionego sprzętu oraz szkolenia. Serwisem HelpLine będą objęte również komputery Optimusa zakupione wcześniej, o ile użytkownik dokona ich przeglądu i zapłaci 2% ceny sprzętu.

Oferta firmy ulega też rozszerzeniu o karty sieciowe Intela (Ether Express) oraz drukarki igłowe, produkowane przez OKI.

Na spotkaniu z dziennikarzami, 8 grudnia, prezes Optimusa Józef Michalik zapowiedział, że we współpracy z innymi polskimi firmami i KIGE (Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki) będzie dążył do zmiany przepisów prawnych, hamujących rozwój krajowego przemysłu komputerowego. Jako przykład właściwej polityki państwowej w tym zakresie przedstawił on uregulowania prawne, które wspomogły szybki rozwój przemysłu elektronicznego w Korei Pd.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200