HelpLine Optimusa i tęsknota za Koreą
- Computerworld,
- 12.12.1994
Optimus S.A. rozpocznie od 1995 r. dostawę nowego typu usług objętych wspólną nazwą HelpLine. Należą do nich: zapewnienie serwisu sprzętu w czasie 24 godzin, bezpłatne doradztwo techniczne, bezpłatną dostawę zakupionego sprzętu oraz szkolenia. Serwisem HelpLine będą objęte również komputery Optimusa zakupione wcześniej, o ile użytkownik dokona ich przeglądu i zapłaci 2% ceny sprzętu.
Optimus S.A. rozpocznie od 1995 r. dostawę nowego typu usług objętych wspólną nazwą HelpLine. Należą do nich: zapewnienie serwisu sprzętu w czasie 24 godzin, bezpłatne doradztwo techniczne, bezpłatną dostawę zakupionego sprzętu oraz szkolenia. Serwisem HelpLine będą objęte również komputery Optimusa zakupione wcześniej, o ile użytkownik dokona ich przeglądu i zapłaci 2% ceny sprzętu.
Oferta firmy ulega też rozszerzeniu o karty sieciowe Intela (Ether Express) oraz drukarki igłowe, produkowane przez OKI.
Na spotkaniu z dziennikarzami, 8 grudnia, prezes Optimusa Józef Michalik zapowiedział, że we współpracy z innymi polskimi firmami i KIGE (Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki) będzie dążył do zmiany przepisów prawnych, hamujących rozwój krajowego przemysłu komputerowego. Jako przykład właściwej polityki państwowej w tym zakresie przedstawił on uregulowania prawne, które wspomogły szybki rozwój przemysłu elektronicznego w Korei Pd.