W co gra UB Networks?

Trzecie z serii sześciu (po Milanie i Utrechcie) seminariów UB Networks odbyło się 4 października w Warszawie. Prawie 200 zaproszonych z całego kraju specjalistów sieciowych i menedżerów dowiedziało się, że ta amerykańska firma wykonała w ostatnich kilku miesiącach wiele posunięć, zmierzających do zajęcia pozycji głównego dostawcy rozwiązań sieciowych na świecie. Jak wynika z wypowiedzi Paula Vanbosterbauta, odpowiedzialnego za strategię marketingową, UB Networks widzi swoją szansę rynkową w agresywnym promowaniu produktów z rodziny ATM Access/Anywhere.

Trzecie z serii sześciu (po Milanie i Utrechcie) seminariów UB Networks odbyło się 4 października w Warszawie. Prawie 200 zaproszonych z całego kraju specjalistów sieciowych i menedżerów dowiedziało się, że ta amerykańska firma wykonała w ostatnich kilku miesiącach wiele posunięć, zmierzających do zajęcia pozycji głównego dostawcy rozwiązań sieciowych na świecie. Jak wynika z wypowiedzi Paula Vanbosterbauta, odpowiedzialnego za strategię marketingową, UB Networks widzi swoją szansę rynkową w agresywnym promowaniu produktów z rodziny ATM Access/Anywhere.

UB Networks istnieje od 1979 r., pierwotnie pod nazwą Ungermann Bassic i zatrudnia 1300 osób. Firma została wykupiona w 1988 r. przez Tandem Computers. Seminarium w Warszawie zorganizowała firma Apexim.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200