Poczta akustyczna Motoroli dla usług komórkowych

Dział Infrastruktury Komórkowej Motoroli wprowadził do oferty nowoczesny serwis poczty głosowej, Message Retrieval Service (odszukiwanie komunikatów). Pracuje on z systemami poczty akustycznej, informując o nadchodzących komunikatach głosowych oraz dostarcza je do abonenta.

Dział Infrastruktury Komórkowej Motoroli wprowadził do oferty nowoczesny serwis poczty głosowej, Message Retrieval Service (odszukiwanie komunikatów). Pracuje on z systemami poczty akustycznej, informując o nadchodzących komunikatach głosowych oraz dostarcza je do abonenta.

Message Retrieval Service różni się od innych systemów poczty akustycznej. Po otrzymaniu wiadomości serwis automatycznie zawiadamia abonenta o komunikacie, zawiadomienie trwa aż do chwili potwierdzenia jego odbioru. W typowych systemach poczty abonent musi odłożyć słuchawkę i zadzwonić jeszcze raz aby odebrać komunikat. W odróżnieniu od nich, Message Retrieval Service może połączyć abonenta bezpośrednio z systemem poczty akustycznej, wiadomość przeznaczoną dla siebie abonent może wysłuchać bezpośrednio lub odebrać ją później. MRS może być włączany i wyłączany bezpośrednio przez abonenta.

Operatorzy poczty akustycznej mogą stosować Message Retrieval Service dla poszczególnych abonentów, określić liczbę zawiadomień użytkownika o przeznaczonych dla niego komunikatach oraz otrzymywać szczegółową statystykę. Obecnie serwis ten jest oferowany dla systemów analogowych AMPS i TACS. Podstawowe usługi poczty głosowej zwiększyły czas użytkowania fal o ok. 30%. Message Retrieval Service pozwoli operatorom sieci komórkowych na dodatkowe zwiększenie użytkowania systemu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200