Computerworld w opinii Czytelników

Korzystając z zaproszenia Redakcji do przekazywania opinii o waszym tygodniku niniejszym przesyłam propozycje drobnych usprawnień, które mogą ułatwić Państwu kontakty z Czytelnikami.

Korzystając z zaproszenia Redakcji do przekazywania opinii o waszym tygodniku niniejszym przesyłam propozycje drobnych usprawnień, które mogą ułatwić Państwu kontakty z Czytelnikami.

1) W dziale "Listy" (CW nr 36/94 s. 24) przedstawiacie apel do Czytelników: "Redakcja Computerworld jest żywo zainteresowana opiniami Czytelników na temat naszego MIESIĘCZNIKA, jak i innych spraw..." To nie jest pierwszy błąd w tej rubryce. Na przykład w moim liście (CW nr 35/94 s. 18) liczba pracowników Politechniki zmalała w druku 10-ciokrotnie i krótki tekst stracił sens. Oczywiście, nic groźnego się nie stało - ale takie błędy nie zachęcają do kontaktu z Redakcją.

2) Przy nadsyłaniu tekstów do Redakcji za pośrednictwem Internetu często powstaje wątpliwość, czy tekst dotarł do adresata. Doświadczenie uczy, że transmisja bywa zawodna. Czy jest możliwe przesyłanie nadawcom krótkich, jednakowych potwierdzeń nadejścia poczty do Redakcji też przez Internet? Wiem, że zazwyczaj poczta elektroniczna nie jest kwitowana. Nie chodzi mi o formalizm, lecz o wygodę i oszczędność czasu. Przypuszczam, że taka informacja zwrotna może być prosto automatycznie odsyłana przez komputer @sam.nask.com.pl.

Proszę o przyjęcie wyrazów uznania dla Całego Zespołu za ostatnie ulepszenia wprowadzone do tygodnika. Zmiana formatu i wprowadzenie koloru były dobrą decyzją. Jeszcze ważniejsze jest to, że treść jest bardziej ciekawa a zmiany w układzie działów w numerze ułatwiają czytanie. Dalsze uwagi w tej sprawie przekażę w osobnym liście.

Z wyrazami poważania - Jacek Żebrowski

Łódź, 9 października 1994

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200