Spotkanie dyrektorów biur SAS Institute
- Computerworld,
- 05.09.1994
Strategia rozwoju sprzedaży oprogramowania na nowych rynkach zbytu była głównym tematem wewnętrznej międzynarodowej konferencji SAS Institute, która odbyła się pod koniec sierpnia w Warszawie. Podczas spotkania uzgodniono strategię na rok 1995. Dla zapewnienia pełnej obsługi gwałtownie rosnących potrzeb, firma powołała specjalną grupę Emerging Markets Group, której głównym zadaniem jest wspieranie lokalnych oddziałów SAS Institute w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Strategiczne spotkanie odbyło się w Polsce dla podkreślenia uznania dla kraju o bardzo wysokim, bo 200% wskaźniku wzrostu i najwyższym spośród krajów Europy Środkowo-Wschodniej, wolumenem sprzedaży oprogramowania oferowanego przez SAS Institute (dane za I półrocze br. w stosunku do r.ub.).
Strategia rozwoju sprzedaży oprogramowania na nowych rynkach zbytu była głównym tematem wewnętrznej międzynarodowej konferencji SAS Institute, która odbyła się pod koniec sierpnia w Warszawie. Podczas spotkania uzgodniono strategię na rok 1995. Dla zapewnienia pełnej obsługi gwałtownie rosnących potrzeb, firma powołała specjalną grupę Emerging Markets Group, której głównym zadaniem jest wspieranie lokalnych oddziałów SAS Institute w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Strategiczne spotkanie odbyło się w Polsce dla podkreślenia uznania dla kraju o bardzo wysokim, bo 200% wskaźniku wzrostu i najwyższym spośród krajów Europy Środkowo-Wschodniej, wolumenem sprzedaży oprogramowania oferowanego przez SAS Institute (dane za I półrocze br. w stosunku do r.ub.).
W konferencji, której przewodniczył europejski dyrektor SAS Institute Art Cook, uczestniczyli dyrektorzy biur ze wszystkich krajów europejskich, USA, Australii i Nowej Zelandii, Azji oraz Afryki.