Targowe pokłosie

Ministerstwo Przemysłu i Handlu, wspólnie z Biurem Reklamy S.A. zorganizowały spotkanie podsumowujące II Międzynarodowe Targi Zastosowań Informatyki w Przemyśle i CAD/CAM '94. Na spotkaniu ogłoszono także wyniki konkursu rozpisanego wśród publiczności i rozdano nagrody.

Ministerstwo Przemysłu i Handlu, wspólnie z Biurem Reklamy S.A. zorganizowały spotkanie podsumowujące II Międzynarodowe Targi Zastosowań Informatyki w Przemyśle i CAD/CAM '94. Na spotkaniu ogłoszono także wyniki konkursu rozpisanego wśród publiczności i rozdano nagrody.

Konkurs dotyczył dwóch dziedzin: 1 - produktu i 2 - sposób promocji technik informatycznych.

W kategorii produktów, I miejsce przypadło firmie Aplikom 2001 za program CADMECH (10,4% głosów), II miejsce zajęła

firma CAD Po Polsku za obecny od niedawna na naszym rynku MegaCAD (9,2% głosów), na III miejscu uplasowała się firma IGE za produkt A-Elec (7,7% głosów). Na IV i V miejscu znalazły się firmy Intergraph za Microstation PC 4,0 i Logotec Engineering za LogoCAD-a.

Za sposób promocji I miejsce zajęła firma Intergraph (19% głosów), II miejsce Aplikom 2001 (15,3%) i III - CSBI (14%).

Brak zdecydowanych faworytów w obu kategoriach świadczy o tym, że walka była wyrównana.

Ciekawie wygląda przekrój gości wg wielkości reprezentowanych przez nich firm. Najaktywniejsze są firmy, zatrudniające do 50 osób.

Według oceny wystawców, przeciętne stoisko odwiedziło 108 gości targowych, którzy przybyli na targi, aby dokonać zakupu lub zawrzeć kontakty handlowe (83,9%), uzyskać informacje (87,2%), w innym celu (12,2%).

Wśród gości odwiedzających targi byli przedstawiciele firm z Warszawy (62,8%) i reszty kraju (37,2%) - co świadczy, że targi są jeszcze imprezą lokalną, ale chyba jednak potrzebną, skoro dla 82% respondentów spełniły pokładane w nich oczekiwania.

Dla organizatorów, najważniejszy zapewne wniosek wynika z faktu, że aż 81% gości oraz 81,5% wystawców zgłosiło swoje zainteresowanie targami w przyszłości. A zatem do zobaczenia na CAD/CAM '95.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200