F-Secure chce zabezpieczać polskie firmy

F-Secure (dawniej Data Fellows), fiński producent oprogramowania antywirusowego i szyfrującego, postanowił zaktywizować swoją działalność w Polsce. Jak mówi Kimmo Alkio z F-Secure, obecne plany zakładają osiągnięcie w ciągu dwóch lat trzeciej pozycji na polskim rynku i wzrost sprzedaży przekraczający 15% rocznie.

F-Secure (dawniej Data Fellows), fiński producent oprogramowania antywirusowego i szyfrującego, postanowił zaktywizować swoją działalność w Polsce. Jak mówi Kimmo Alkio z F-Secure, obecne plany zakładają osiągnięcie w ciągu dwóch lat trzeciej pozycji na polskim rynku i wzrost sprzedaży przekraczający 15% rocznie.

Najważniejszym segmentem, który F-Secure zamierza zdobyć w Polsce, jest rynek małych i średnich przedsiębiorstw. Istnieją również plany sprzedaży programów w wersjach przeznaczonych na rynek konsumencki. Przedstawiciele firmy nie chcą na razie ujawnić kiedy to nastąpi. F-Secure jest obecna na polskim rynku od kilku lat, ale jej systemy są wykorzystywane głównie w dużych firmach i bankach.

Wzrost sprzedaży i udziałów ma zapewnić m.in. zawarta na początku tego roku umowa z Veracomp, która ma się zająć organizacją sieci sprzedaży w Polsce. Według Kimmo Alkio ważnym elementem sprzyjającym wzrostowi sprzedaży produktów F-Secure ma być zapewnienie wyższych, niż oferują konkurenci, poziomów marż dla resellerów oraz partnerów VAR i integratorów, którzy zdecydują się na wprowadzenie oprogramowania F-Secure do oferty. W trzecim kwartale br. mają się pojawić polskie wersje aplikacji tej firmy. Dzięki temu przedstawiciele F-Secure liczą na zwiększoną sprzedaż do sektora publicznego. Największymi klientami firmy w Polsce są obecnie instytucje bankowo-finansowe (42%), przemysł i usługi (34%) oraz administracja (13%).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200