Polpager wdrożył system billingowy

OSP Polpager, po trzech miesiącach, zakończył wdrożenie systemu billingowego i obsługi klienta - EnerGis Telecom. Rozwiązanie dostarczył warszawski Suntech.

OSP Polpager, po trzech miesiącach, zakończył wdrożenie systemu billingowego i obsługi klienta - EnerGis Telecom. Rozwiązanie dostarczył warszawski Suntech.

Projekt objął także implementację systemów rozliczeń międzyoperatorskich, zarządzania awariami, inwentaryzacji numerów i ewidencji terminali klientów.

Polpager uruchomił niedawno w Warszawie usługi telefonii radiowej w standardzie CDMA (Code Division Multiple Access) i transmisji danych.

Od czerwca zasięgiem sieci mają być objęte również miejscowości podwarszawskie. Usługi Polpagera są sprzedawane pod marką Sferia. Na początku lat 90. firma ta miała jedną z największych w Polsce sieci przywoławczych. Usługi te wyparła jednak telefonia komórkowa GSM.

System EnerGis Telecom funkcjonuje na serwerach Dell PowerEdge 6500 pod kontrolą systemu Windows 2000 Server. Bazą danych jest Microsoft SQL Server.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200