Chciałbym poznać wasze stanowisko

Byłem bardzo mile zaskoczony, gdy znalazłem emailowy adres Waszej gazety. Postanowiłem od razu napisać do Was list i podzielić się moimi wrażeniami z lektury tygodnika CW.

Byłem bardzo mile zaskoczony, gdy znalazłem emailowy adres Waszej gazety. Postanowiłem od razu napisać do Was list i podzielić się moimi wrażeniami z lektury tygodnika CW.

W nr. 45/122 znalazłem trzy artykuły mówiace m.in. o sieci KOLPAK i POLPAK, których autorzy przedstawiali różne stanowiska, a co za tym idzie różnie naświetlali fakty. Chciałbym poznać obiektywne (prawdziwe) fakty lub stanowisko CW w kwestii monopolu TP SA oraz konkurencji sieci POLPAK i KOLPAK. Sprawa ta dotyczy oczywiście nie tylko tej problematyki.

Następna sprawa to właściwie moja osobista propozycja, aby w reklamach sprzętu zamieszczać również ich ceny (przynajmniej paru z reklamowanych modeli). Myślę że gazeta ukazująca się co tydzień ma możliwość zamieszczania w miarę aktualnych ofert. W takiej sytuacji łatwiej byłoby się zorientować w rynku przed dokonaniem konkretnego zakupu. Myślę, że mniej by było kontraktów zawieranych z przypadkową firmą, z powodu trudności w uzyskaniu cenników i ofert większej liczby firm ze względu na zły stan naszej telekomunikacji. A przecież o to między innymi chodzi Waszej redakcji przygotowującej i publikującej ranking najlepszych polskich firm komputerowych.

Łącząc wyrazy szacunku

Artur Drobiecki (student 2. roku Politechniki Warszawskiej)

OD REDAKCJI: mamy oczywiście jakieś tam zdanie na temat roli monopoli w telekomunikacji polskiej. Wolimy jednak cytować zdania osób bardziej opiniotwórczych (por. np. glos Jarosława Deminota w Panelu Czterech Prezesów CW nr 47/93). Co do ogłoszeń, to myślimy, że nasi ogłoszeniodawcy wezmą pod uwagę Pana sugestie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200