Nie waźne dziś, ważne jutro
- Olo Sawa,
- 04.09.1995
"Gdzie chcesz dojść dzisiaj?" pyta Bill Gates na plakatach reklamujących premierę Windows 95, a Apple dodaje we własnej kampanii reklamowej - "Dobrze, ale co z jutrem?" Odpowiedzią na to pytanie ma być system operacyjny Apple Macintosh, który - jak przypominają jego twórcy w rozpoczętej w dniu premiery nowych "okienek" Microsoftu kampanii reklamowej - jest o całe 10 lat starszy od Windows 95 i oferuje podobne możliwości.
"Gdzie chcesz dojść dzisiaj?" pyta Bill Gates na plakatach reklamujących premierę Windows 95, a Apple dodaje we własnej kampanii reklamowej - "Dobrze, ale co z jutrem?" Odpowiedzią na to pytanie ma być system operacyjny Apple Macintosh, który - jak przypominają jego twórcy w rozpoczętej w dniu premiery nowych "okienek" Microsoftu kampanii reklamowej - jest o całe 10 lat starszy od Windows 95 i oferuje podobne możliwości.
Reklamy MacOS, a tym samym nierozłącznych z nim komputerów pojawiły się na całym świecie tuż po premierze Windows 95. Ofensywa ta -zdaniem przedstawicieli Apple - ma przypomnieć użytkownikom, że system operacyjny z popularnym "jabłkiem" jest dużo wydajniejszy niż Windows, dzięki m. in. pełnej zgodności między platformą programową i sprzętową.
"Paradoksalnie, ludzie którzy piszą o Windows 95 muszą wspomnieć o Apple Macintosh, co jest dla nas bezpłatną reklamą" - stwierdził David Nagel wiceprezes firmy w przemówieniu inaugurującym kampanię.