Nie waźne dziś, ważne jutro

"Gdzie chcesz dojść dzisiaj?" pyta Bill Gates na plakatach reklamujących premierę Windows 95, a Apple dodaje we własnej kampanii reklamowej - "Dobrze, ale co z jutrem?" Odpowiedzią na to pytanie ma być system operacyjny Apple Macintosh, który - jak przypominają jego twórcy w rozpoczętej w dniu premiery nowych "okienek" Microsoftu kampanii reklamowej - jest o całe 10 lat starszy od Windows 95 i oferuje podobne możliwości.

"Gdzie chcesz dojść dzisiaj?" pyta Bill Gates na plakatach reklamujących premierę Windows 95, a Apple dodaje we własnej kampanii reklamowej - "Dobrze, ale co z jutrem?" Odpowiedzią na to pytanie ma być system operacyjny Apple Macintosh, który - jak przypominają jego twórcy w rozpoczętej w dniu premiery nowych "okienek" Microsoftu kampanii reklamowej - jest o całe 10 lat starszy od Windows 95 i oferuje podobne możliwości.

Reklamy MacOS, a tym samym nierozłącznych z nim komputerów pojawiły się na całym świecie tuż po premierze Windows 95. Ofensywa ta -zdaniem przedstawicieli Apple - ma przypomnieć użytkownikom, że system operacyjny z popularnym "jabłkiem" jest dużo wydajniejszy niż Windows, dzięki m. in. pełnej zgodności między platformą programową i sprzętową.

"Paradoksalnie, ludzie którzy piszą o Windows 95 muszą wspomnieć o Apple Macintosh, co jest dla nas bezpłatną reklamą" - stwierdził David Nagel wiceprezes firmy w przemówieniu inaugurującym kampanię.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200