Polski Macworld!

W tym tygodniu trafia do kiosków pierwsze w Polsce pismo poświęcone komputerom Macintosh - Macworld, Świat PowerPC i Komputerów Macintosh. Adresatem nowego miesięcznika są użytkownicy sprzętu Apple, a więc głównie graficy, operatorzy DTP, architekci oraz wszyscy pracujący na co dzień z Macami. Ze względu na poruszaną tematykę wydawnictwo powinno zainteresować również profesjonalistów z branży poligraficznej i DTP pracujących na innych platformach sprzętowych.

W tym tygodniu trafia do kiosków pierwsze w Polsce pismo poświęcone komputerom Macintosh - Macworld, Świat PowerPC i Komputerów Macintosh. Adresatem nowego miesięcznika są użytkownicy sprzętu Apple, a więc głównie graficy, operatorzy DTP, architekci oraz wszyscy pracujący na co dzień z Macami. Ze względu na poruszaną tematykę wydawnictwo powinno zainteresować również profesjonalistów z branży poligraficznej i DTP pracujących na innych platformach sprzętowych.

Polski Macworld łączy uznane tradycje pierwowzoru, amerykańskiego Macworlda wydawanego od chwili pojawienia się pierwszych Maców na rynku w 1984 roku i magazynu Publish, jednego z najlepszych pism na świecie o tematyce DTP. Polski Macworld jest jednak pismem całkowicie autonomicznym, redagowanym tak, aby zaspokoić potrzeby polskich czytelników.

Całkowicie oryginalnym wkładem polskiej redakcji jest multimedialny charakter Macworlda. Jako pierwsze pismo na naszym rynku będzie ono sprzedawane wraz z krążkiem CD zawierającym bogatą kolekcję oprogramowania. Jednocześnie CD stanowi kontynuację treści ujętych w gazecie, których nie da się wyrazić klasycznym tekstem i grafiką (np. animacje ilustrujące projektowanie architektoniczne).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200