MSC naprawia Della

Do końca lutego tego roku zostanie podpisana umowa, na mocy której firma MSC Polska sp. z o.o. przejmie serwis Dell Computer Poland.

Do końca lutego tego roku zostanie podpisana umowa, na mocy której firma MSC Polska sp. z o.o. przejmie serwis Dell Computer Poland.

W pierwszych dniach lutego podpisano list intencyjny między Dell Computer Poland a MSC, precyzujący ceny we wzajemnych rozliczeniach. Podpisanie umowy - jak zapewnił Tomasz Niesłuchowski, Sales & Marketing Manager Della - ma nastąpić najdalej do końca lutego tego roku, tak aby serwis mógł ruszyć od marca.

Powstała na początku stycznia tego roku MSC jest firmą serwisową, stworzoną w połowie z kapitału zagranicznego (Olivetti Oliservice), a w połowie z kapitału trzech polskich firm, posiadających oddziały terenowe. Do końca tego roku ma ona znacznie rozszerzyć swoją bazę w kraju, podwajając liczbę oddziałów. Oprócz Della, MSC obsługuje Olivetti firmę APC, a także lokalnie IBM.

Dzięki współpracy z MSC, naprawy sprzętu będą realizowane dzień po zgłoszeniu awarii (w Warszawie w ciągu 4 godz., w innych miastach w ciągu 8 godz.). Klient, w przypadku kłopotów ze sprzętem, w pierwszej kolejności będzie kontaktował się z firmą Dell. Jeśli okaże się, że awarii nie można usunąć po komnsultacji telefonicznej, wówczas serwisem zajmie się MSC.

Przez ponad 2,5 roku działalności w Polsce, Dell sprzedał ok. 20 tys. komputerów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200