Big Blue nad Wisłą

Nowa strategia IBM Polska

Nowa strategia IBM Polska

"Postanowiliśmy w Polsce skupić się na kilku kierunkach w przypadku wybranych klientów. Temu ma służyć wprowadzenie nowego podziału administracyjnego firmy na sektory: finansowy, przemysłu i dystrybucji, rządowy i general business" - stwierdził dyrektor IBM Polska Antoni Rozwadowski na uroczystości wręczenia nagród najlepszym partnerom IBM-a w dziedzinie sprzedaży systemów unixowych za 1994 r.

Najlepsze wyniki w sprzedaży sprzętu klasy midrange, czyli systemów AS 400 i RS 6000, uzyskały w 1994 r. firmy Adso, ComputerLand, Idom i TRAX. Liczba sprzedanych systemów tego rodzaju stanowi 67% sprzedaży IBM Polska, co oznacza 20% wzrost w porównaniu z rokiem 1993. W tym roku sprzedaż AS 400 wzrosła już o 25%, a RS 6000 o 100%.

"IBM nie stara się zaspokoić potrzeb wszystkich klientów - powiedział dyrektor Rozwadowski - lecz skupi się na wybranych sektorach". Przedstawiciele firmy twierdzą, że w najbliższych latach największym wyzwaniem IBM Polska będzie rynek biznesu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200