Multimedia IBM w Europie
- Computerworld,
- 30.01.1995
Nowo utworzony europejski oddział multimedialny IBM (European Electronic Publishing Unit) będzie zajmował się lokalizacją, publikowaniem i dystrybucją tytułów na płytach CD-ROM.
Nowo utworzony europejski oddział multimedialny IBM (European Electronic Publishing Unit) będzie zajmował się lokalizacją, publikowaniem i dystrybucją tytułów na płytach CD-ROM.
Oddział multimedialny podpisał umowę o współpracy z francuską agencją fotograficzną Gamma. Obie firmy będą współdziałać z UNESCO przy tworzeniu programów zawierających zbiory fotografii światowych zasobów naturalnych i historycznych. Sponsorowany przez ONZ projekt - nazwany Heritage 2001 - ma być ukończony w 2001 r. Pierwsze tytuły z tego cyklu pojawią się na rynku w IV kw. tego roku.
Pierwsze trzy produkty lokalizowane dla europejskiego użytkownika, IBM wprowadzi na rynek w drugiej połowie br. Będą to: "PlanIT" - multimedialny terminarz sterowany głosem, "The Adventures of Hyperman" - animowany program edukacyjny dla dzieci i "The Playboy Interview: Three Decades" - wywiady ze znanymi politykami, artystami, piosenkarzami itp.