Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta

@vantage, Warszawa

http://www.vantage.pl

marketing.manager 5.0.3

System firmy Update Software AG wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Łączy funkcjonalność operacyjną i analityczną. Podstawowe funkcje to: obsługa kontaktów, zintegrowany kalendarz, zarządzanie kampaniami, prowadzenie prospektów handlowych, zarządzanie sprzedażą i dokumentami oraz wspomaganie podejmowania decyzji. Koszt licencji dla użytkownika wynosi 950 euro

Technologia: C/C++; OS - Windows; Baza - MS SQL Server, Oracle

2Si, Katowice

http://www.2si.com.pl

Mobile Commander - GSM Banking

Umożliwia masowe wysyłanie wiadomości SMS i uzyskiwanie tą drogą wybranych informacji. Moduły: Administrator, Operator, Usługi, Kampanie informacyjne i marketingowe, Broker

Technologia: Visual Studio, Oracle; OS - Windows; Baza - MS SQL, Oracle 8i

Athenasoft, Warszawa

http://www.athenasoft.com.pl

Fortuna - system do fakturowania

System do wystawiania i kontroli płatności faktur VAT i faktur korygujących oraz drukowania przelewów i sporządzania Rejestru Sprzedaży VAT. Cena 149 zł.

Technologia: Visual C++, Delphi; OS - Windows; Baza - Borland Data Base Engine

C-LAND, Warszawa

http://www.c-land.com.pl

Sprzedaż Kolekcji Odzieżowych C-LAND SS

System dla firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i pośrednictwem. Pozwala m.in. na zarządzanie sprzedażą, zamówieniami i zaopatrzeniem sklepów, analizę marż, śledzenie wielkości upustów

Technologia: Clipper, Magic; OS - DOS, Windows; Baza - X-Base, Btrieve, Pervasive

Connect Distribution, Warszawa

http://www.connect.waw.pl

GoldMine 5.7 Business Contact Manager

System amerykańskiej firmy FrontRange zawiera zarówno podstawowe funkcje CRM (historia kontaktów, segmentacja rynku, korespondencja seryjna, zadania i okazje handlowe), jak i zaawansowane, np. raportowanie czy implementacja do systemu typowych procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

Licencja dla jednego użytkownika kosztuje 299 euro, dla 10 - 2,3 tys. euro.

Technologia: OS - Windows; Baza - D-BASE IV GoldMine

Connect Distribution, Warszawa

http://www.connect.waw.pl

recentCRM 2.0

Wspomaga i synchronizuje pracę działów handlowych i marketingowych. Umożliwia zarządzanie pracą działu na każdym etapie sprzedaży, delegowanie zadań i bieżącą kontrolę realizacji planów. Opcją jest możliwość sięgania do danych zewnętrznych w celu dokonywania analiz finansowych lub zestawiania historii sprzedaży.

System jest oferowany w kilku wersjach:

  • recentCRM Personal Edition (dla jednego użytkownika) - 129 USD, recentCRM Small Office (dla 5 użytkowników) - 599 USD, natomiast

  • recentCRM Enterprise Edition (powyżej 6) - od 119 USD za jednego użytkownika.

    Technologia: Delphi, OS - Windows; Baza - MS SQL

  • W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

    TOP 200