Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta
- Computerworld,
- 25.11.2002
@vantage, Warszawa
marketing.manager 5.0.3
System firmy Update Software AG wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Łączy funkcjonalność operacyjną i analityczną. Podstawowe funkcje to: obsługa kontaktów, zintegrowany kalendarz, zarządzanie kampaniami, prowadzenie prospektów handlowych, zarządzanie sprzedażą i dokumentami oraz wspomaganie podejmowania decyzji. Koszt licencji dla użytkownika wynosi 950 euro
Technologia: C/C++; OS - Windows; Baza - MS SQL Server, Oracle
2Si, Katowice
Mobile Commander - GSM Banking
Umożliwia masowe wysyłanie wiadomości SMS i uzyskiwanie tą drogą wybranych informacji. Moduły: Administrator, Operator, Usługi, Kampanie informacyjne i marketingowe, Broker
Technologia: Visual Studio, Oracle; OS - Windows; Baza - MS SQL, Oracle 8i
Athenasoft, Warszawa
Fortuna - system do fakturowania
System do wystawiania i kontroli płatności faktur VAT i faktur korygujących oraz drukowania przelewów i sporządzania Rejestru Sprzedaży VAT. Cena 149 zł.
Technologia: Visual C++, Delphi; OS - Windows; Baza - Borland Data Base Engine
C-LAND, Warszawa
Sprzedaż Kolekcji Odzieżowych C-LAND SS
System dla firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i pośrednictwem. Pozwala m.in. na zarządzanie sprzedażą, zamówieniami i zaopatrzeniem sklepów, analizę marż, śledzenie wielkości upustów
Technologia: Clipper, Magic; OS - DOS, Windows; Baza - X-Base, Btrieve, Pervasive
Connect Distribution, Warszawa
GoldMine 5.7 Business Contact Manager
System amerykańskiej firmy FrontRange zawiera zarówno podstawowe funkcje CRM (historia kontaktów, segmentacja rynku, korespondencja seryjna, zadania i okazje handlowe), jak i zaawansowane, np. raportowanie czy implementacja do systemu typowych procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.
Licencja dla jednego użytkownika kosztuje 299 euro, dla 10 - 2,3 tys. euro.
Technologia: OS - Windows; Baza - D-BASE IV GoldMine
Connect Distribution, Warszawa
recentCRM 2.0
Wspomaga i synchronizuje pracę działów handlowych i marketingowych. Umożliwia zarządzanie pracą działu na każdym etapie sprzedaży, delegowanie zadań i bieżącą kontrolę realizacji planów. Opcją jest możliwość sięgania do danych zewnętrznych w celu dokonywania analiz finansowych lub zestawiania historii sprzedaży.
System jest oferowany w kilku wersjach:
Technologia: Delphi, OS - Windows; Baza - MS SQL