Zmiany w serwisie

Hewlett-Packard Polska tworzy sieć autoryzowanych punktów serwisowych.

Hewlett-Packard Polska tworzy sieć autoryzowanych punktów serwisowych.

Rozpoczęły działalność trzy autoryzowane punkty serwisowe Hewlett-Packard Polska, prowadzone przez partnerów firmy. Swoim zasięgiem serwis obejmie Polskę Centralną (siedziba w Warszawie), Południową (we Wrocławiu) i Północną (w Gdańsku). Zajmą się one początkowo serwisem drukarek atramentowych desk-jet i większością modeli drukarek laserowych laser-jet. Zdaniem przedstawicieli HP, w miarę rosnącego zapotrzebowania ze strony klientów firma będzie tworzyła kolejne punkty serwisowe.

Przekazanie części serwisu dwóm firmom polskim oznacza odejście koncernu od dotychczasowej zasady, według której serwisowanie sprzętu z całego kraju odbywało się w Warszawie - w Centrum Serwisowym Hewlett-Packarda. Od wielu już lat na świecie działa sieć autoryzowanych partnerów serwisowych HP wybranych spośród najlepszych dealerów firmy. Podobnie i w Polsce partnerami serwisowymi zostają sprzedawcy urządzeń tej firmy. Ma to m.in. na celu wzmocnienie ich pozycji poprzez umożliwienie kompleksowej obsługi klientów.

Firmami, z którymi Hewlett-Packard Polska podpisał umowy są: wrocławski PPH Surfland, a w Warszawie i Gdańsku - SterProjekt. Firmy te uzyskały status Autoryzowanego Partnera Serwisowego HP (HP Authorized Support Provider). Surfland i Sterprojekt będą naprawiać jedynie urządzenia, które klienci, w ramach umowy gwarancyjnej, zobowiązani są przynieść do punktu serwisowego. W przyszłości umowy HP z firmami serwisowymi mogą objąć inne produkty tej firmy, w tym także komputery.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200