Klienci MacroSoftu lubią Linuxa

Aż 29. nowych klientów MacroSoft SA kupiło oprogramowanie warszawskiej firmy działające na platformie Linux.

Aż 29. nowych klientów MacroSoft SA kupiło oprogramowanie warszawskiej firmy działające na platformie Linux.

"Rezultat ten przerósł nasze oczekiwania" - mówi Sławomir Kosz, prezes zarządu MacroSoftu. "Całkowita sprzedaż nowym klientom wyniosła w tym roku 1,1 mln zł. Tymczasem przychody ze sprzedaży rozwiązań na Linuxa to 620 tys. zł. Stanowiły więc ponad połowę naszej sprzedaży" - dodaje.

Nową ofertę MacroSoftu przygotowywano pod kątem małych przedsiębiorstw. W jej skład wchodzą: oprogramowanie SKID, platforma komunikacyjna mis-Partner i pakiet IBM Small Business Suite for Linux.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200