Co siedzi w polskiej sieci
- Computerworld,
- 29.04.1996
Serwis firmowy
Serwis firmowy
Własny serwis pod WWW stał się już obowiązkiem dla firm komputerowych na świecie. W Polsce ciągle więcej jest tych nieobecnych - nawet oddziały zachodnich koncernów zdają się zadowalać tym, co obecne jest na firmowym serwerze i do tego w języku angielskim. Dobrym przykładem marketingowego i biznesowego wykorzystania pajęczyny WWW, jako medium przekazu informacji handlowych, jest otwarty kilka miesięcy temu serwer MSP (TH'System). Firma umieściła na nim własny informator handlowy pod nazwą TH'InterLink. Niestety, jego większa część jest niedostępna dla ogółu, przenaczono ją bowiem dla partnerów handlowych firmy. Z publicznie dostępnych stron interesujące mogą się wydać aktualne cenniki (TH'System jest dystrybutorem, nie prowadzi więc sprzedaży bezpośredniej, ale ma tzw. zalecane ceny dla odbiorcy końcowego) i opisy wybranych produktów - zarówno sprzętu, jak i oprogramowania.