Ulepszone wsparcie techniczne

Novell wprowadził usprawnienia na swoim serwerze WWW.

Novell wprowadził usprawnienia na swoim serwerze WWW.

Od 1 czerwca serwer WWW Novell Support Connectiono o nowym wyglądzie, świadczący użytkownikom oprogramowania Novella usługi wsparcia technicznego za pośrednictwem Internetu, wzbogacono o nowe rozwiązania technologiczne ułatwiające dostęp do najaktualniejszych informacji.

Najważniejszą nowością jest dodanie obsługi technologii push, która umożliwia użytkownikom zdefiniowanie własnego profilu na serwerze Novella, zawierającego m.in. informacje o dziedzinach, którymi są zainteresowani. Za pośrednictwem specjalnego klienta (Intermind Communicator firmy Intermind) instalowanego na lokalnym komputerze są oni na bieżąco informowani o wszystkich nowych interesujących ich artykułach i opracowaniach pojawiających się na serwerze Novella. Intermind Communicator wyświetla też kilka pierwszych linijek nowych informacji, dzięki czemu użytkownik Internetu może na wstępie zorientować się, czy artykuł ten go zainteresuje. Inną nowością są tzw. Auditorials, czyli informacje dźwiękowe zapisane w formacie RealAudio, udostępniane na serwerze Novella. Opisują one dokładnie zawartość serwera wsparcia technicznego Novella i informują, w jaki sposób można odnaleźć żądane wiadomości.

Mniej widoczne, aczkolwiek przydatne modyfikacje objęły także "system nawigacyjny" serwera. Obecnie internauci mogą sprawdzić, jakie dokumenty i pliki są najczęściej ściągane z serwera, a także w inny niż dotychczas sposób przeglądać listy zgłoszonych problemów i metod ich rozwiązywania.

Serwer Novell Support Connection dostępny jest pod adresemhttp://support.novell.com. W ciągu roku od jego otwarcia (1 czerwiec 1996 r.) użytkownicy Internetu odwiedzili go ponad 242 tys. razy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200