Ucyfrowiony papier
- 08.04.2002
Océ oferuje system zarządzania zawartością dokumentów papierowych.
Océ oferuje system zarządzania zawartością dokumentów papierowych.
Na Océ Find Logic składa się zestaw narzędzi do skanowania, archiwizowania, przeszukiwania, dystrybuowania i udostępniania zawartości dokumentów. Polskie przedstawicielstwo firmy niedawno wprowadziło do oferty zlokalizowaną wersję tego pakietu. Moduł OCR (Readiris) rozpoznaje polskie znaki. Spolszczony został też interfejs użytkownika.
Według Océ , pakiet może być wykorzystywany np. do obsługi baz informacji handlowych, zbiorów pism i archiwów umów. Find Logic wykorzystuje technologię opracowaną przez firmę ZyLAB. Umożliwia zdalny lub lokalny dostęp i szybkie wyszukiwanie dokumentów. Elektroniczne zasoby są tworzone zarówno dla dokumentów papierowych (skanowanych i przechowywanych w postaci graficznej), jak i elektronicznych - po rozpoznaniu tekstu przez moduł OCR lub dołączeniu oryginalnego pliku elektronicznego. Find Logic obsługuje ok. 250 różnych formatów, m.in. TXT, DOC, XLS, PPT i PDF. Pliki graficzne są przechowywane w formacie TIF.
Océ Poland we współpracy z kilkoma potencjalnymi klientami przystosowuje oprogramowanie do specyficznych zastosowań, m.in. archiwizacji dokumentów celnych, opisów serwisowych urządzeń i dokumentacji kancelarii prawniczych i firm konsultingowych.
Find Logic współpracuje nie tylko ze skanerami lub drukarko/kopiarkami Océ, ale również z urządzeniami innych producentów. Program może pracować pod kontrolą Windows. Cena podstawowej wersji Find Logic wynosi ok. 20 tys. zł.