InsERT wprowadza nowe wersje aplikacji
- 07.01.2002
Wrocławska firma InsERT wykorzystała koniec roku do pokazów premierowych kilku nowych i zmodyfikowanych aplikacji, przeznaczonych do wspomagania systemów finansowo-księgowych i sprzedaży.
Wrocławska firma InsERT wykorzystała koniec roku do pokazów premierowych kilku nowych i zmodyfikowanych aplikacji, przeznaczonych do wspomagania systemów finansowo-księgowych i sprzedaży.
Firma zaoferowała swoją pierwszą aplikację dla komputerów naręcznych - Skarbnik CE, a także przedstawiła nowy sposób licencjonowania aplikacji.
Dla dużych i małych
Skarbnik CE rozszerza możliwości programu finansowego Skarbnik, umożliwiając użytkownikom wykorzystanie zarówno komputerów stacjonarnych, jak i naręcznych z Windows CE. Skarbnik CE pozwala m.in. na zapisywanie danych dotyczących wpłat, wypłat i transferów pieniędzy, edycję informacji o kontrahentach i przeglądanie stanów kont. Aplikacja automatycznie synchronizuje dane z programem Skarbnik 2, pracującym na komputerze PC.
Skarbnik 2 wzbogacono w obsługę kont typu lokata i kredyt, rozliczeń kart debetowych, graficzną prezentację historii salda, aktualizację kursów walut za pośrednictwem Internetu i druk przelewów zgodny z aktualnymi normami.
InsERT wprowadziła również aplikację mikroSubiekt, będącą uproszczoną wersją aplikacji Subiekt dla firm, które nie potrzebują modułu do obsługi magazynów. MikroSubiekt udostępnia funkcje obsługi kartotek towarów, usług i kontrahentów, tworzenie i drukowanie faktur, paragonów i korekt oraz podstawowych zestawień (m.in. Bilans i Sprzedaż). Aplikacja w wersji dla DOS już jest dostępna, wersja dla Windows pojawi się w styczniu br.
Rewizor 3 i Rewizor dla Windows również zostały wyposażone w funkcje umożliwiające wymianę danych i współpracę z modułami Home Banking (BZ/WBK). Przelewy 2 natomiast pozwalają na import danych z programu Płatnik ZUS i drukowanie odpowiednich formularzy przelewów do ZUS.
Pakiet inaczej podany
Nowe programy są sprzedawane w wersji podstawowej wraz z licencją na 3 stanowiska. Dodatkowe licencje kosztują od 60 do 150% (3, 10 stanowisk) ceny wersji podstawowej. Wprowadzono płatną linię pomocy technicznej (3 miesiące bezpłatnie).