Handel bez lidera

Rynek produktów handlu elektronicznego wciąż jest podzielony między wielu producentów

Rynek produktów handlu elektronicznego wciąż jest podzielony między wielu producentów.

Firmy, takie jak IBM, Netscape i Microsoft, starają się zachęcić klientów, oferując im kompleksowe rozwiązania, które powinny w pełni zaspokoić potrzeby dotyczące wdrożeń handlu elektronicznego. Dodatkowym atutem ma być związanie oferty produktowej z tworzeniem zespołów przygotowanych do świadczenia usług konsultingowych (np. WorldWide Professional Services w przypadku Netscape'a czy Small Business Commerce Services Microsoftu).

Klientom jednak to nie wystarcza. Chcą dysponować rozwiązaniami, które niezależnie od tego, iż pochodzą od różnych producentów, potrafią ze sobą współpracować. To może być powodem upowszechnienia XML jako narzędzia do gromadzenia i eksportowania danych w aplikacjach handlu elektronicznego oraz wykorzystania standardu OBI (Open Buying of the Internet - nr 8 Computerworlda z 22 lutego br.).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200