Kontakt z klientem

Navo uzupełnia ofertę oprogramowania dla firm o aplikację dla działu handlowego, marketingu i serwisu.

Navo uzupełnia ofertę oprogramowania dla firm o aplikację dla działu handlowego, marketingu i serwisu.

Firma Navo oferuje program Navo Kontakt przeznaczony dla firm handlowo-usługowych, które sprzedają produkty przystosowane do indywidualnych potrzeb zamawiającego, a zawarcie ostatecznej umowy poprzedzone jest kilkakrotnym kontaktem z kupującym. Podstawową funkcją programu jest rejestrowanie i analiza tego typu kontaktów. Aplikacja gromadzi informacje na temat sprzedaży, zapłaty, zapytania lub zgłoszenia serwisowego, zlecenia usługi i innej korespondencji.

Klient w przekroju

Według przedstawicieli firmy, Navo Kontakt umożliwia zarządzanie jakością produktu lub usługi poprzez analizę najczęściej pojawiających się zapytań ze strony klienta. Program może też być przydatny pracownikom marketingu dzięki możliwościom analizy informacji zwrotnych o skuteczności reklamy, reakcji rynku na obniżki cen i śledzeniu charakterystycznych zachowań różnych grup klientów.

Kartoteki i rejestry zdarzeń Navo Kontakt mogą być modyfikowane i rozbudowywane zgodnie ze specyfikacją potrzeb, dostarczoną przez użytkownika. Program pozwala również na tworzenie prostych raportów.

Szerzej na zamówienie

Aplikacja może działać pod kontrolą Windows 95/98 lub NT. Korzysta z bazy danych MS SQL Server 7.0 i pozwala na przechowywanie informacji o 100 tys. klientów.

Navo Kontakt może współpracować i wymieniać dane z dowolnym oprogramowaniem działającym w przedsiębiorstwie. Firma opracowuje na zamówienie odpowiednie interfejsy.

Cena pakietu zależy m.in. od liczby stacji roboczych oraz zakresu modyfikacji i uzupełnień wprowadzonych zgodnie ze specyfikacją potrzeb użytkownika.

Podstawowe zdarzenia rejestrowane przez system Navo Kontakt

Sprzedaż - informacja zaczerpnięta automatycznie z systemu sprzedaży

Zapłata - wiadomości pochodzące z systemu sprzedaży lub FK

Zapytanie - pytanie lub zgłoszenie serwisowe związane ze sprzedanym towarem

Zlecenie usługi - informacja o dodatkowych usługach zlecanych przez klienta, terminie ich wykonania, zapłacie

Korespondencja - wiadomości wysłane do klientów lub otrzymane od nabywców

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200