Koniec modemów
- Antoni Bielewicz,
- 01.06.1998
Motorola likwiduje dział zajmujący się sprzedażą modemów dla klientów indywidualnych. Polski oddział koncernu deklaruje, że dotrzyma wszystkich zobowiązań wynikających z umów gwarancyjnych wobec klientów, którzy zakupili sprzęt z likwidowanej linii produktów.
Motorola likwiduje dział zajmujący się sprzedażą modemów dla klientów indywidualnych. Polski oddział koncernu deklaruje, że dotrzyma wszystkich zobowiązań wynikających z umów gwarancyjnych wobec klientów, którzy zakupili sprzęt z likwidowanej linii produktów.
Po wielu miesiącach poszukiwań kontrahenta, kierownictwo Motoroli postanowiło zamknąć dział, produkujący modemy low-end. Wśród potencjalnych partnerów koncernu jeszcze niedawno wymieniano Hayes Microcomputer i Zoom Telephonics. Ostatecznie jednak nikt nie zdecydował się na przejęcie tej części przedsiębiorstwa.
Przedstawiciele polskiego oddziału Motoroli deklarują, że likwidacja działu małych modemów dla odbiorców indywidualnych w amerykańskim koncernie nie wpłynie na sytuację na naszym rynku. "Dotrzymamy terminów wynikających z umów gwarancyjnych" - mówi Maciej Gintrowski z Motorola Polska. Według zapewnień przedstawicieli firmy, nie ulegnie zmianie oferta firmy dla odbiorców korporacyjnych.