Zarządzanie e-relacją

Talisma Enterprise Editon usprawnia zarządzanie relacjami z klientem kontaktującym się z firmą za pośrednictwem serwisu internetowego.

Talisma Enterprise Editon usprawnia zarządzanie relacjami z klientem kontaktującym się z firmą za pośrednictwem serwisu internetowego.

Uruchomienie serwisu WWW i jego promocja są zadaniem, którego realizacja może przynieść różne rezultaty. Nigdy nie wiadomo, czy zyska on rzeczywistą akceptację i zainteresowanie użytkowników.

Cóż jednak się dzieje, gdy serwis internetowy zyskuje nadspodziewaną popularność, a coraz większa liczba klientów zaczyna przesyłać e-mailem pytania czy w jakikolwiek inny sposób zwraca się o pomoc do pracowników działu obsługi klienta? Katastrofa - brak zdolności firmy do szybkiej i profesjonalnej reakcji sprawia, że z perspektywy klienta serwis zaczyna sprawiać wrażenie nieprzyjaznego. W środowisku Internetu bardziej niż gdzie indziej klienci oczekują jak najszybszej odpowiedzi. Gdy się jej nie doczekają, następny serwis o podobnej treści zapewne znajdą o kilka kliknięć dalej.

Możliwa pomoc

Do usprawnienia obsługi internetowego klienta, oprócz przyjęcia dodatkowych pracowników, przydać się może oprogramowanie klasy eCRM (electronic Customer Relationship Management), takie jak pakiet Talisma Enterprise Edition. Oprogramowanie to zawiera bazę informacji o dotychczasowej historii klienta, narzędzia do obsługi klienta online czy wspomagania prowadzenia akcji marketingowych. Wszystkie informacje gromadzone w systemie dostępne są poprzez przeglądarki WWW - użytkownicy Talismy nie muszą więc instalować nowego oprogramowania na swoich komputerach.

Interfejs programu jest wyjątkowo łatwy w obsłudze (podobny do tego z MS Outlook), zaś zwarty tutorial przyspiesza jego poznanie. Z listwy narzędziowej dostępne są podstawowe obszary funkcyjne programu Talisma: Mail Room (współdzielona skrzynka pocztowa, do której wpływają wszystkie listy otrzymywane od użytkowników serwisu), My Cases (zindywidualizowany filtr pozwalający na przeglądanie informacji związanej z danym klientem), Filling Cabinet oraz Customer File (przeszukiwanie baz danych względem wszystkich informacji zawartych w systemie) i Reports (do prowadzenia analiz biznesowych oraz kontrolowania wydajności i sposobu załatwienia spraw przez pracowników działu klienta; wszystkie te dane mogą być prezentowane w postaci raportów np. na wewnętrznych stronach WWW).

Wykorzystanie historii

Program zawiera kilka dodatkowych modułów, w tym narzędzie pozwalające na automatyzację niektórych powtarzających się zadań, np. definiowanie automatycznych odpowiedzi, przy korzystaniu z własnej bazy wiedzy. To rozwiązanie korzysta z aplikacji Microsoft Management Console/ODBC.

Moduł SDK (Software Developers KIT) to zestaw narzędzi programistycznych, pozwalających na rozbudowę funkcjonalności programu. Natomiast Outbound Marketing Campaign umożliwia prowadzenie spersonalizowanej wysyłki treści marketingowych i reklamowych. Personalizacja jest realizowana na podstawie informacji o historii dotychczasowych kontaktów z klientem. Moduł ten pozwala także na monitorowanie zainteresowania klientów kampanią marketingową, np. w postaci klikania na podany adres URL. Wkrótce do programu dołączona zostanie możliwość prowadzenia z klientami dialogów online (chat).

Pakiet Talisma oferowany jest także w uproszczonej (i nieco tańszej) wersji Business Edition.

--------------------------------------------------------------------------------

Talisma Enterprise Edition 2.02

Talisma Corp.http://www.talisma.com

Cena: Cena uzależniona od konfiguracji i liczby zakupionych modułów (począwszy od kilkunastu tys. dolarów). Cena obejmuje konsultacje specjalistów firmy Talisma przy wdrożeniu

Platformy: Microsoft Windows NT 4.0 wraz z SQL 7.0 (serwer); MS Windows 95/98/2000 i NT 4.0

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200