Przegląd prasy

Tygodnik Industry Standard jest najpopularniejszym w USA pismem dla osób zafascynowanych potencjałem Nowej Gospodarki. 14 listopada br. ukaże się pierwszy numer Internet Standard, polskiego odpowiednika pisma. Jego wydawcą jest IDG Poland SA, wydawca m.in. tygodnika Computerworld. Nowy miesięcznik ma być skierowany do inwestorów i kierowników projektów internetowych.

Tygodnik Industry Standard jest najpopularniejszym w USA pismem dla osób zafascynowanych potencjałem Nowej Gospodarki. 14 listopada br. ukaże się pierwszy numer Internet Standard, polskiego odpowiednika pisma. Jego wydawcą jest IDG Poland SA, wydawca m.in. tygodnika Computerworld. Nowy miesięcznik ma być skierowany do inwestorów i kierowników projektów internetowych.

Tematem przewodnim pierwszego numeru jest ostatnia kampania wyborcza i rola, jaką odegrał w niej Internet (Margaryna, jogurt, Kwaśniewski - produkt polityczny w sieci). Jednym z nielicznych kandydatów, który ujawnił kwotę zainwestowaną w kampanię internetową, był Andrzej Olechowski. Na banery reklamowe i podłączenie swojej strony do Internetu przeznaczył ok. 12 tys. zł. "Kampania wyborcza w telewizji kosztowała nas ponad 100 razy więcej" - mówi szef jego sztabu wyborczego. Według nieoficjal-nych informacji, Aleksander Kwaśniewski na stworzenie własnej strony internetowej przeznaczył kilka tysięcy dolarów.

W pierwszym numerze Inter- net Standard można także przeczytać o planach pozyskania przez polskie portale nowych funduszy poprzez wejście na giełdę (Najmłodsi na parkiet) i najpo-pularniejszym wśród spółek internetowych sposobie wydawania pieniędzy (Billboard - przystań reklamowa). Zdaniem przedstawicieli polskich portali, koszt kampanii reklamowej na billboardach wynosi średnio 1,5-2,0 mln zł. Serwisy te wykorzystują je głównie do promowania własnej nazwy i adresu internetowego.

Od sierpnia br. na stroniehttp://www.internetstandard.com.pl redagowany jest codzienny serwis informacyjny.

--------------------------------------------------------------------------------

Internet Standard nr 1, 14 listopada 2000 r.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200