Według potrzeb

Net Perceptions oferuje systemy do personalizacji serwisów.

Net Perceptions oferuje systemy do personalizacji serwisów.

Oprogramowanie Net Perceptions powstało w ramach projektu badawczego w Uniwersytecie Minnesota w 1992 r. Filozofia działania programu opiera się na głębokiej analizie współzależności i analizie trendów. W trakcie wdrożenia opracowywana jest wielowymiarowa macierz opisująca zależności między użytkownikiem, grupą użytkowników, towarami i ich grupami, która podczas działania systemu jest modyfikowana i rozbudowywana (click-stream analysis).

Net Perceptions for E-Commerce wspomaga sprzedaż w Internecie. Obsługuje m.in. funkcje produktów komplementarnych (cross-selling), propozycje kontekstowe, promocje produktów nowych i "zalegających na półkach". Rekomendacje można uzależniać od przynależności klientów do grup bardziej lub mniej strategicznych. Znając profil demograficzny użytkowników serwisu, system tworzy rekomendacje nawet dla użytkowników anonimowych, zawężając propozycje wraz z korzystaniem przez nich przez konkretne strony serwisu.

Net Perceptions for Marketing Campaigns pozwala na modelowanie kryteriów promocji za pomocą narzędzi dostępnych w przeglądarce internetowej. Rozbudowane mechanizmy raportowania umożliwiają ocenę kampanii. Moduł pozwala także na personalizację poczty elektronicznej. Advertising Advisor umożliwia dynamiczne sterowanie wyświetlaniem reklam. W najbliższych miesiącach system zostanie wzbogacony o możliwość badania wpływu układu treści i elementów nawigacyjnych na sprzedaż.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200