Dystrybutor z systemem

Jedna z największych w Polsce firm dystrybucyjnych - Techmex SA - rozpocznie sprzedaż własnego systemu wspomagającego zarządzanie - TX System. Odpowiedzialna za to będzie firma o tej samej nazwie.

Jedna z największych w Polsce firm dystrybucyjnych - Techmex SA - rozpocznie sprzedaż własnego systemu wspomagającego zarządzanie - TX System. Odpowiedzialna za to będzie firma o tej samej nazwie.

(Od początku działalności w 1987 r.) Techmex wykorzystywał samodzielnie opracowany i rozwijany system informatyczny, wykonany w technologii Clipper. W 1999 r. postanowił zbudować jego nową wersję. "Zaoferowanie naszego systemu innym firmom planowaliśmy już podczas jego projektowania" - mówi Jacek Sierosławski, kierownik wdrożenia TX System w Techmex SA. Został on także prezesem zarządu TX System sp. z o.o.

Magazyn pod kontrolą

TX System jest pakietem zintegrowanym, przeznaczonym dla średnich i dużych firm handlowych i dystrybucyjnych. W jego skład wchodzą m.in. moduły odpowiedzialne za śledzenie na bieżąco dat ważności i wartości towarów w magazynach. Posiada także funkcje służące do tzw. ochrony marży. Zakup jednej licencji to 7-10 tys. zł, nie licząc kosztu zakupu bazy danych i wdrożenia.

Dotychczas Techmex opracował i wdrożył u siebie moduły: sprzedaż (w tym sprzedaż przez Internet i elementy CRM), finanse i księgowość, a także magazyn, obejmujący również funkcje magazynu celnego i procedury celne. W połowie 2001 r. ma zostać zakończone wdrożenie modułu kadrowo-płacowego i środków trwałych.

Rozwiązania dla mniejszych

Firma TX System zamierza podpisać jeszcze w tym roku 3, 4 umowy na wdrożenie swojego rozwiązania. W drugiej połowie br. rozpoczną się prace nad uproszczoną wersją pakietu dla mniejszych firm i wersją prekonfigurowaną dla instytucji użyteczności publicznej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200