IBM wybrał Siebel Systems na dostawcę systemu CRM

Ponad 55 tys. pracowników IBM-a będzie korzystało z oprogramowania Siebel eBusiness Applications.

IBM zdecydował się na wdrożenie Siebel eBusiness Applications. Z oprogramowania Siebel będzie korzystało ponad 55 tys. pracowników IBM-a we wszystkich jego oddziałach. Celem wdrożenia jest integracja informacji o klientach, które napływają z różnych źródeł - Internetu, partnerów handlowych, serwisantów, pracowników działu marketingu i pracowników telefonicznych centrów obsługi. Szczegóły dotyczące porozumienia nie zostały ujawnione.

Wdrożenie obejmie m.in. następujące serie produktów: Siebel Sales, Siebel Marketing, Siebel Service, Siebel Field Service, Siebel eChannel oraz Siebel.COM. Thomas M. Siebel, prezes Siebel Systems, nie kryje zadowolenia z podpisanego kontraktu. "To, że IBM wybrał nas na dostawcę rozwiązań CRM, stanowi dla nas zaszczyt".

W ostatnim roku obie firmy współpracowały, przygotowując wspólną ofertę kompleksowych rozwiązań dla biznesu elektronicznego. IBM miał więc możliwość przyjrzenia się działaniom Siebel Systems "od podszewki".

***

IBM i Siebel nawiązały współpracę w zakresie rozwiązań CRM

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200