PKO BP uruchomił usługi internetowe dla klientów indywidualnych

Przed uruchomieniem nowych usług, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.

Maciej Obuchowicz
08.12.2000, godz. 14:36

W minioną środę (6 grudnia) bank PKO BP uruchomił usługi bankowości internetowej dla klientów indywidualnych. Wydarzeniu nie towarzyszy żadna większa kampania promocyjna.

W ramach pakietu usług elektronicznych e-PKO klienci banku mogą otworzyć rachunek e-Superkonto w wirtualnym oddziale banku. Dotychczasowi posiadacze rachunków w PKO BP będą jednak zmuszeni do założenia kolejnego rachunku i np. zlecenia dyspozycji stałego przelewu, zasilającego rachunek wirtualny.

W ramach nowej usługi możliwe jest sprawdzanie stanu konta, realizowanie przelewów, składanie zleceń automatycznych, a także obsługa lokat terminowych i ubieganie się o kredyt odnawialny.

Dostęp do konta internetowego jest szyfrowany protokołem SSL ze 128-bitowym kluczem. Ponadto do potwierdzenia przelewów wymagane jest użycie tzw. tokena. Jak podają przedstawiciele banku, oddział wirtualny wkrótce otrzyma odpowiedni certyfikat bezpieczeństwa firmy VeriSign.

Przed uruchomieniem usług bankowości elektronicznej, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.

Liczba komentarzy: 1

  • kolizja

    Jak można skomentować wiadomość z grudnia 2008 roku w lipcu 2009 roku jeżeli lakoniczna wiadomość nie ma dalszego ciągu

Raport specjalny: Kariera w IT


Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacja Computerworld „Kariera w IT”
W wydaniu m.in.:
  • Specjalista pilnie poszukiwany
  • Mapa zatrudnienia informatyków
  • Eksport kompetencji
  • Wynagrodzenia...