PKO BP uruchomił usługi internetowe dla klientów indywidualnych

Przed uruchomieniem nowych usług, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.

W minioną środę (6 grudnia) bank PKO BP uruchomił usługi bankowości internetowej dla klientów indywidualnych. Wydarzeniu nie towarzyszy żadna większa kampania promocyjna.

W ramach pakietu usług elektronicznych e-PKO klienci banku mogą otworzyć rachunek e-Superkonto w wirtualnym oddziale banku. Dotychczasowi posiadacze rachunków w PKO BP będą jednak zmuszeni do założenia kolejnego rachunku i np. zlecenia dyspozycji stałego przelewu, zasilającego rachunek wirtualny.

W ramach nowej usługi możliwe jest sprawdzanie stanu konta, realizowanie przelewów, składanie zleceń automatycznych, a także obsługa lokat terminowych i ubieganie się o kredyt odnawialny.

Dostęp do konta internetowego jest szyfrowany protokołem SSL ze 128-bitowym kluczem. Ponadto do potwierdzenia przelewów wymagane jest użycie tzw. tokena. Jak podają przedstawiciele banku, oddział wirtualny wkrótce otrzyma odpowiedni certyfikat bezpieczeństwa firmy VeriSign.

Przed uruchomieniem usług bankowości elektronicznej, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200