PKO BP uruchomił usługi internetowe dla klientów indywidualnych
- Maciej Obuchowicz,
- 08.12.2000, godz. 14:36
Przed uruchomieniem nowych usług, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.
W minioną środę (6 grudnia) bank PKO BP uruchomił usługi bankowości internetowej dla klientów indywidualnych. Wydarzeniu nie towarzyszy żadna większa kampania promocyjna.
W ramach pakietu usług elektronicznych e-PKO klienci banku mogą otworzyć rachunek e-Superkonto w wirtualnym oddziale banku. Dotychczasowi posiadacze rachunków w PKO BP będą jednak zmuszeni do założenia kolejnego rachunku i np. zlecenia dyspozycji stałego przelewu, zasilającego rachunek wirtualny.
W ramach nowej usługi możliwe jest sprawdzanie stanu konta, realizowanie przelewów, składanie zleceń automatycznych, a także obsługa lokat terminowych i ubieganie się o kredyt odnawialny.
Dostęp do konta internetowego jest szyfrowany protokołem SSL ze 128-bitowym kluczem. Ponadto do potwierdzenia przelewów wymagane jest użycie tzw. tokena. Jak podają przedstawiciele banku, oddział wirtualny wkrótce otrzyma odpowiedni certyfikat bezpieczeństwa firmy VeriSign.
Przed uruchomieniem usług bankowości elektronicznej, skorzystanie z nich zadeklarowało już ok. 20 tys. klientów PKO BP, otrzymujących wyciąg z konta pocztą elektroniczną.