Szeptel przedstawił strategię rozwoju
- Adam Jadczak,
- 03.02.2000, godz. 15:51
Nowa, internetowa strategia spółki zakłada m.in. budowę ogólnopolskiej sieci transmisji danych i dostępu do Internetu SZEPTEL.NET. Kierownictwo firmy Szeptel prowadzi rozmowy z inwestorami branżowymi i finansowymi, którzy mieliby zainwestować w spółkę.
Nowa, internetowa strategia firmy Szeptel zakłada m.in. budowę ogólnopolskiej sieci transmisji danych i dostępu do Internetu SZEPTEL.NET. W związku z realizacją projektu kierownictwo firmy prowadzi rozmowy z inwestorami branżowymi i finansowymi, którzy mieliby zainwestować w spółkę.
Wczoraj (2 lutego) firma odebrała koncesję na świadczenie w całej Polsce usług transmisji danych i dostępu do Internetu (pisaliśmy o tym w CW 47/99). Opłata za udzielenie koncesji wyniesie 868 tys. euro (3,6 mln zł).
Szeptel zbuduje łącza ogólnopolskie pomiędzy największymi polskimi miastami. W pierwszym etapie firma zamierza połączyć dziesięć miast, a docelowo wszystkie miasta wojewódzkie i duże ośrodki przemysłowe. SZEPTEL.NET ma zostać także połączona z sieciami operatorów międzynarodowych naziemnymi łączami światłowodowymi i łączami satelitarnymi.
Firma będzie rozwijała również usługi dodatkowe, takie jak telewizja na żądanie czy handel elektroniczny. W tym celu Szeptel zamierza przejąć w krótkim czasie kilku dostawców usług internetowych.
Szczegółową prezentację nowej strategii SZEPTEL.NET przedstawiciele firmy ogłoszą w trzecim tygodniu lutego.