Szeptel przedstawił strategię rozwoju

Nowa, internetowa strategia spółki zakłada m.in. budowę ogólnopolskiej sieci transmisji danych i dostępu do Internetu SZEPTEL.NET. Kierownictwo firmy Szeptel prowadzi rozmowy z inwestorami branżowymi i finansowymi, którzy mieliby zainwestować w spółkę.

Nowa, internetowa strategia firmy Szeptel zakłada m.in. budowę ogólnopolskiej sieci transmisji danych i dostępu do Internetu SZEPTEL.NET. W związku z realizacją projektu kierownictwo firmy prowadzi rozmowy z inwestorami branżowymi i finansowymi, którzy mieliby zainwestować w spółkę.

Wczoraj (2 lutego) firma odebrała koncesję na świadczenie w całej Polsce usług transmisji danych i dostępu do Internetu (pisaliśmy o tym w CW 47/99). Opłata za udzielenie koncesji wyniesie 868 tys. euro (3,6 mln zł).

Szeptel zbuduje łącza ogólnopolskie pomiędzy największymi polskimi miastami. W pierwszym etapie firma zamierza połączyć dziesięć miast, a docelowo wszystkie miasta wojewódzkie i duże ośrodki przemysłowe. SZEPTEL.NET ma zostać także połączona z sieciami operatorów międzynarodowych naziemnymi łączami światłowodowymi i łączami satelitarnymi.

Firma będzie rozwijała również usługi dodatkowe, takie jak telewizja na żądanie czy handel elektroniczny. W tym celu Szeptel zamierza przejąć w krótkim czasie kilku dostawców usług internetowych.

Szczegółową prezentację nowej strategii SZEPTEL.NET przedstawiciele firmy ogłoszą w trzecim tygodniu lutego.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200