JEDYNA KONFERENCJA W POLSCE,
KTÓRA ŁĄCZY PERSPEKTYWĘ DYREKTORÓW I MENADŻERÓW HR I IT
2 DNI INTENSYWNEJ WYMIANY DOŚWIADCZEŃ, BOGATA FORMUŁA,
NAJCIEKAWSZE
CASE STUDIES
2 DZIEŃ KONFERENCJI TO INTERAKTYWNE
WARSZTATY, SESJE COACHINGOWE
I EKSPERCKIE

Dlaczego warto?

Zarządzanie Zespołami IT to jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, które jest w całości poświęcone jest tematyce pozyskania, motywowania i utrzymania najlepszych specjalistów IT. W programie znajdą się najciekawsze case studies zaprezentowane przez dyrektorów i menedżerów HR oraz szefów działów technologicznych. Drugiego dnia zaplanowaliśmy interaktywne warsztaty, by uczestnicy mogli zgłębić swoją wiedzę pod okiem ekspertów. Konferencji będą także towarzyszyć sesje coachingowe, strefy ekspertów, a także specjalne wydanie raportu poświęconego najlepszym praktykom zarządzania specjalistami działów technologicznych. Będzie to 4. edycja konferencji, która wpisała się w kalendarze największych i najszybciej rozwijających się firm IT i posiadających duże działy technologiczne.

Fotogaleria

SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI PODZIELĄ SIĘ M.IN.:

Dariusz Ambroziak

Partner zarządzający, Instytut Gaussa

Paweł Bulanda

Partner Zarządzający, InConsulting

Anna Chodynicka

Trener, Emic Lab

Jacek Drabik

Country Manager, Motorola Solutions

Sebastian Drzewiecki

VP & Managing Director, Global Development Center's, Sabre Corporation

Jagoda Gandziarowska-Ziołecka

CO-Founder, Game Changers Academy

Łukasz Garczewski

Director of Engineering, Fandom powered by WIKIA

Monika Gorzelak

HR Business Partner, lider zespołu, Objectivity

Izabela Jarosz

Dyrektor HR, Grupa Allegro

Sylwia Klusek

Talent Acquisition Manager, Oracle

Wojciech Korszyński

Trener / Konsultant, Door Poland

Wojciech Królikowski

Program Manager / Experienced IT Manager, Objectivity

Marcin Mazurek

Dyrektor Infrastruktury i Operacji IT, Grupa Allegro

Edyta Mika

Bussiness Development Director, Door Poland

Rafał Mysiorek

Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Szymon Niemczura

Współzałożyciel, CEO, Kontakt.io

Dawid Ostręga

CEO, SKK

Kalina Pasternak

HR Business Partner, Objectivity

Justyna Pawlak-Mihułka

Talent Acquistion Partner, Ascende

Krzysztof Raś

Managing Director, Member of the Board, Grid Dynamics Poland

Marek Ryński

Dyrektor Generalny, SkillTech Poland

Kazimierz Sedlak

Dyrektor, Sedlak&Sedlak

Natalia Selinger

HR Operations Director Poland&Bulgaria, Global HR BP for Financial LoB, Luxoft

Krzysztof Siekierski

Client Service Director, Członek Zarządu, Kantar TNS

Mirosław Smoczyński

Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Jakub Szczepanik

Wicedyrektor ds. Optymalizacji Procesów IT, mBank

Patrycja Szostakowska

Head of HR, Brainly

Victor Wekselberg

Senior Konsultant, Dział Badań i Rozwoju, Instytut Gaussa

Joanna Więckowska

Trener, Emic Lab

Aleksandra Wiśniewska

Director of People & Culture, Brainly

Beata Wróblewska-Mazurkiewicz

HR Director Poland & Baltic States, Oracle

Artur Żebrowski

Dyrektor Biura Usług Informatycznych, PKO Bank Polski

jak pozyskać, motywować i utrzymać talenty IT?

Z roku na rok rośnie liczba firm, które rywalizują w walce o najlepszych specjalistów IT i szukają sposobów na przyciągnięcie pracowników o unikalnych kompetencjach. Talenty IT to jedna z najbardziej poszukiwanych grup zawodowych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Wg danych GUS, tylko w Polsce brakuje około 50 tysięcy specjalistów IT. Szybki wzrost technologii oraz prognozy pokazują, że deficyt będzie coraz większy. Jak zatem znaleźć, pozyskać, a przede wszystkim – utrzymać i umiejętnie zarządzać tą grupą pracowników, których umiejętności i zaangażowanie coraz częściej stanowią o przewadze konkurencyjnej firm? O tych zagadnieniach będziemy rozmawiali w czasie konferencji.

Uczestnicy będą mieli możliwość dowolnego wyboru spośród zagadnień skupionych na HR oraz IT. W programie znajdą się: sesje wspólne, pogłębione ścieżki tematyczne i interaktywne warsztaty.

 

1. DZIEŃ KONFERENCJI 30 stycznia 2017
08.30–09.20

Rejestracja uczestników, poranna kawa, networking.

09.20–09.30

Rozpoczęcie konferencji i powitanie uczestników.

Aleksandra Zygarska Aleksandra Zygarska, Dyrektor Projektu, Computerworld
09.30–10.00

Mastery, autonomy, purpose. Dan Pink w praktyce, czyli krótka opowieść o zarządzaniu talentami w IT.

CASE STUDY Allegro

W Allegro blisko 600 osób pracuje w zespole technologii: wiele specjalności, charakterów, umiejętności, oczekiwań i wyzwań. Szukamy inżynierów, którzy chcą być dumni z tego co robią, potrafią łączyć wolność z odpowiedzialnością, a wreszcie oczekują pracy, która ma głębszy sens poza celami do premii. W naszej krótkiej prezentacji, inspirowanej przemyśleniami Dana Pinka na temat motywacji, opowiemy o doświadczeniach Allegro związanych z poszukiwaniem takich ludzi i rozwijaniem środowiska pracy, które wyzwala takie postawy. Pokażemy jak przez ostatnie lata zmienialiśmy i dostosowywaliśmy sposób pracy w tym zespole, w których miejscach odnieśliśmy porażkę, a co nam się udało.

Izabela Jarosz Izabela Jarosz, Dyrektor HR, Grupa Allegro
Marcin Mazurek Marcin Mazurek, Dyrektor Infrastruktury i Operacji IT, Grupa Allegro
10.00–10.30

Jak stworzyć zwinne środowisko pracy przy wsparciu menedżerów?

CASE STUDY mBank

Transformacja organizacji ku zwinności zazwyczaj uwypukla rolę zespołów – ich samoorganizację, nowe praktyki i zwrot ku wartościom zapisanym w Manifeście. Doświadczenia pokazują także, że jednym z częstych powodów niepowodzenia zmian organizacyjnych są menedżerowie i ich opór przed zmianą. W naszej organizacji zidentyfikowaliśmy ten temat jako jeden z kluczowych czynników do osiągnięcia sukcesu  – potrzebujemy liderów rozumiejących agile, wspierających zespoły w usuwaniu przeszkód, kreowaniu sprzyjającego środowiska pracy i wspomagających rozwój pracowników. 

W trakcie prezentacji opowiem o roli menedżerów przed rozpoczęciem transformacji agile w mBank, o wyzwaniach z jakimi zderzyliśmy się przy pierwszych zespołach scrumowych na styku współpracy menedżera z zespołem oraz o wypracowanym modelu współpracy w zmieniającym się środowisku IT mBanku i wprowadzeniu go w życie. Dzięki tym doświadczeniom, słuchacze dowiedzą się o zagrożeniach, które mogą wystąpić gdy wdrażamy Scruma bez zmodyfikowania procesów związanych z zarządzaniem, poznają możliwe sposoby na wypracowanie w większej organizacji nowego modelu roli menedżera i praktyczne rady jak wesprzeć całą firmę we wprowadzaniu zwinności.

Jakub Szczepanik Jakub Szczepanik, Wicedyrektor ds. Optymalizacji Procesów IT, mBank
10.30–10.50

Jak zatrzymać pracowników IT w firmie?

W trakcie wystąpienia omówiona zostanie sytuacja na rynku pracy i rynku wynagrodzeń w branży IT.  Trudności z pozyskaniem pracowników sprawiają, że firmy zastanawiają się jak zmniejszyć rotację. Rozwiązaniem jest opracowywanie programów retencji.  Większość dobrych program odwołuje się do koncepcji Total Rewards i polega na opracowaniu takiego zestawu narzędzi nagradzania aby pracownikowi nie opłaca się opuszczać naszej firmy. Dobry program retencji to również zestaw działań sprawiający, że w miarę upływu czasu pracownik czuje się coraz bardziej związany z miejscem pracy.

Kazimierz Sedlak Kazimierz Sedlak, Dyrektor, Sedlak&Sedlak
10.50–11.20

Przerwa na kawę, networking.

11.20–11.40

Najlepsze miejsce pracy IT w Polsce 2016.

BADANIE audIT - PREZENTACJA WYNIKÓW, OGŁOSZENIE LAUREATÓW

Współzawodnictwo o tytuł najlepszego miejsca pracy IT to nie tylko konkurs, ale i okazja do zbadania, co dla pracowników jest ważne, co motywuje ich do pracy i jak poszczególne aspekty pracy oceniane są na tle innych firm. W wystąpieniu przedstawione zostaną pewne zgeneralizowane wnioski dotyczące przeprowadzonych badań oraz ich wyników - czynników motywujących pracowników IT, poziomu zaspokojenia ich oczekiwań i potencjalnych pól budowy przewagi nad konkurencją. Ponieważ badanie AudIT zrealizowane zostało już po raz piąty, pokazana zostanie również dynamika wybranych wskaźników.

Krzysztof Siekierski Krzysztof Siekierski, Client Service Director, Członek Zarządu, Kantar TNS
Anna Głowacka Anna Głowacka, Opiekun badania AudIT / Sales Manager, IDG Poland
Marcin Tyborowski Marcin Tyborowski, Strategic Marketing Services & Demand Generation Manager, IDG Poland
11.40–12.00

Jak zarządzać, by przyciągnąć talenty do organizacji?

SESJA INSPIRACJI

Każdy z prelegentów w formule 5-minutes idea  zaprezentuje swoje własne stanowisko i doświadczenia związane z tworzeniem i zarządzaniem organizacjami. Czy i w jakim stopniu sposób działania firmy wpływa na zaangażowanie i pracę specjalistów IT? Jak tworzyć  środowiska pracy atrakcyjne dla talentów? Czy zmiany społeczne i nadchodząca era Millenialsów jest katalizatorem do transformacji coraz większej ilości firm w stronę turkusu? Wstęp i zaproszenie do dyskusji panelowej.

Jacek Drabik Jacek Drabik, Country Manager, Motorola Solutions
Szymon Niemczura Szymon Niemczura, Współzałożyciel, CEO, Kontakt.io
Dawid Ostręga Dawid Ostręga, CEO, SKK
Justyna Pawlak-Mihułka Justyna Pawlak-Mihułka, Talent Acquistion Partner, Ascende
12.00–12.30

Dokąd zmierzają współczesne organizacje?

PANEL EKSPERTÓW

Czy żyjemy już w epoce Agile? Czy jesteśmy w trakcie transformacji? Czy w każdej organizacji metodyki w duchu Agile są dobrą propozycją? Jakie wyzwania stoją przed firmami, które decydują się na wdrożenie metodyk zwinnych kompleksowo? Jakie ryzyka niesie za sobą transformacja Agile oraz jakie koszty poniesie firma nie decydując się na odejście od zarządzania typu waterfall. Czy tworzenie akceleratorów startupów wewnątrz dużych korporacji jest perspektywiczną metodą na zatrzymanie talentów? I wreszcie, czy młodzi ludzie z pokolenia Y oraz wchodzącego właśnie na rynek pracy pokolenia Z nie oczekują czegoś więcej? Więcej zaufania, samodzielności, autonomii, samorealizacji?

Wraz z dyrektorami globalnej korporacji, firmy o średnim lokalnym zasięgu oraz przedstawicielem środowiska startupów zastanowimy się jaki jest kierunek rozwoju współczesnych organizacji oraz, czy turkusowe zarządzanie oparte na samoorganizacji jest kolejnym etapem rozwoju świadomości społecznej, a co za tym idzie kolejnym etapem do efektywnego zarządzania zespołami IT?

Jacek Drabik Jacek Drabik, Country Manager, Motorola Solutions
Szymon Niemczura Szymon Niemczura, Współzałożyciel, CEO, Kontakt.io
Dawid Ostręga Dawid Ostręga, CEO, SKK
Prowadzenie dyskusji:
Justyna Pawlak-Mihułka Justyna Pawlak-Mihułka, Talent Acquistion Partner, Ascende
12.30–13.30

Lunch, networking.

SESJA HR
13.30–14.00

Pułapki we współpracy zespołów wielokulturowych – jak ich uniknąć, na co uważać?

CASE STUDY

Podczas prowadzonych przez nas projektów spotykamy wysokiej klasy specjalistów IT, którzy przenoszą się z firmy do firmy, by uniknąć współpracy z zespołami z Azji. Firmy tracą cennych pracowników, bo ci mają dość trudności, których źródłem są różnice kulturowe: opóźnienia, duża ilości błędów, niewykonywanie obowiązków przez zagranicznych współpracowników i konieczność wykonania zadań za nich, milczenie po drugiej stronie.

Frustracji pracowników można zaradzić, owocna współpraca z zespołami z Azji (i innych kręgów kulturowych) jest możliwa. Podczas prezentacji pokażemy oparte na case studies pułapki współpracy w zespołach wielokulturowych. Omówimy dramatyczne nieporozumienia, których źródłem są różnice kulturowe, a które przy odpowiednim wsparciu rozwiązano pozytywnie. Jakość i efekty dalszej współpracy przerosły oczekiwania zaangażowanych stron.

Anna Chodynicka Anna Chodynicka, Trener, Emic Lab
Joanna Więckowska Joanna Więckowska, Trener, Emic Lab
SESJA IT
13.30–14.00

Jak z perspektywy managera generacji X współpracować z Millenialsami?

CASE STUDY GlaxoSmithKline

Większość z managerów zarządza lub współpracuje z wielokulturowymi zespołami. Wielokulturowymi nie tylko w znaczeniu wielonarodowych czy też globalnych organizacji, ale również w kontekście zespołów coraz bardziej zróżnicowanych wiekowo. Po roku 2020 znacząca ilość pracowników będzie pochodziła z pokolenia „Millenialsów”. W GlaxoSmithKline to blisko połowa pracowników, ta liczba dynamicznie rośnie.

Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy specjalistów oraz jak skutecznie angażować ją w organizacji. Jak przełamać trudności w zainteresowaniu młodych osób do pracy w centrach (i nie tylko) oraz jak później utrzymać ich w organizacji. O tych i innych doświadczeniach opowiem podczas prezentacji.

Sebastian Drzewiecki Sebastian Drzewiecki, Dyrektor Globalnego Centrum IT, GlaxoSmithKline
14.00–14.30

Jak skutecznie wykorzystać na rzecz firmy współpracę specjalistów z różnych kręgów kulturowych i wielość geo-lokalizacji?

CASE STUDY Oracle

Wielokulturowość rozumiana szeroko (kulturowa, etniczna, genderowa itd.) jest w Oracle przede wszystkim źródłem inspiracji i nowych rozwiązań. Dynamiczny rozwój, skala i kompleksowość  biznesu firmy w ostatnich latach sprawiły, iż od kilku lat nie możemy funkcjonować tylko jako lokalny oddział korporacji. Świat się skurczył, a w branży IT kurczy się szczególnie szybko. Wielu pracowników Oracle Polska ma bezpośredniego przełożonego poza granicami naszego kraju – często są to osoby z zupełnie innego kręgu kulturowego jak Bliski Wschód, Afryka czy Rosja. Wielu polskich menedżerów zarządza zespołami rozproszonymi  - dla nich jesteśmy zobowiązani pozyskiwać pracowników poza naszym kręgiem geograficzno-kulturowym. Nasi pracownicy migrują między różnymi lokalizacjami  firmy – z Polski do Dubaju czy Kenii, z Nigerii do Rumunii itd.

W trakcie prezentacji opowiemy,  jak radzimy sobie z wyzwaniami takiego matrixu? Jak uczymy się wykorzystywać wielokulturowość jako motywator?  Jak wykorzystujemy wielość lokalizacji geograficznych i ich specyfikę w pozyskiwaniu pracowników? Zapraszamy do dyskusji o współczesnym tyglu kulturowym w IT.

Sylwia Klusek Sylwia Klusek, Talent Acquisition Manager, Oracle
Beata Wróblewska-Mazurkiewicz Beata Wróblewska-Mazurkiewicz, HR Director Poland & Baltic States, Oracle
14.00–14.30

Możliwości rozwoju cenniejsze niż wynagrodzenie. Jak budować programy i wspierać specjalistów IT?

CASE STUDY

Badania prowadzone wśród młodych pracowników w branży IT pokazują, że cenią oni sobie pracę nad ciekawymi projektami oraz możliwości rozwoju umiejętności bardziej niż atrakcyjne wynagrodzenie. Z drugiej strony, menadżerowie prowadzący zespoły informatyków muszą zmagać się z napiętymi terminami projektów, zmiennością technologii i niedostatkiem wszelkich niezbędnych umiejętności w zespole, rotacją pracowników oraz ich nieustannym motywowaniem. Czy możliwe jest zatem wdrożenie takich mechanizmów które pozwolą uczyć się „w locie”, budować ścieżki rozwoju kompetencji zawodowych a jednocześnie będą ważnym benefitem dla naszych ludzi?

W wystąpieniu omówimy przykład wdrożenia takiego mechanizmu w zespole IT świadczącym usługi typu help-desk w międzynarodowej firmie z branży spożywczej. Dodatkową trudnością był fakt, że zespół jest fizycznie rozproszony po całym świecie a zarządzany z Warszawy. Przykład pokaże w jaki sposób zbudowano programy rozwojowe łączące niezbędne umiejętności z obszaru wiedzy technicznej oraz umiejętności „miękkich” potrzebnych w relacjach z klientem wewnętrznym.

Marek Ryński Marek Ryński, Dyrektor Generalny, SkillTech Poland
14.30–15.00

Przerwa na kawę, networking.

15.00–15.30

Jak utrzymać zaangażowanie pracowników w modelu IT Services & Solutions?

CASE STUDY Luxoft

Luxoft to jedna z najszybciej rozwijających się firm IT w Polsce i na Świecie. Zatrudniamy ponad 12 000 pracowników i pracujemy z ponad 150 klientami, w Polsce zatrudniamy ponad 2000 pracowników i cały czas się rozwijamy, tworząc nowe centra biznesowe. Wsparcie naszych klientów jest możliwe dzięki doświadczonym pracownikom – konsultantom, developerom, architektom, testerom, którzy pracują tuż obok, angażując się w codzienne działania i niejednokrotnie stanowiąc część wewnętrznego teamu klientów.

Model w którym pracujemy, jest dużo bardziej wymagający od klasycznego. Zespoły naszych specjalistów są często rozproszone w rożnych lokalizacjach, ich struktura jest różnorodna a i zdarza się, że bezpośredni przełożony nie jest bezpośrednio zaangażowany w projekt... Pojawiają się w związku z tym różnego rodzaju wyzwania związane z identyfikacją pracowników, komunikacją z nimi czy też bieżącą współpracą. Z jakimi wyzwaniami spotykamy się na co dzień i jak sobie z nimi radzimy? Podczas prelekcji podzielimy się naszymi doświadczeniami związanymi z angażowaniem pracowników.

Natalia Selinger Natalia Selinger, HR Manager, Wroclaw&Tricity&Warsaw, Luxoft
15.00–15.30

Jak walczyć z komunikatami typu „prawie zrobione”, „nie da się”?

CASE STUDY Fandom Powered by WIKIA

Zespół raportuje o postępach prac i mówi: „prawie gotowe". Co to właściwie znaczy? Raz godzinę, innym razem tydzień, a w skrajnych przypadkach nawet miesiąc – niezależnie od tego czy skończyliśmy sprint, czy jesteśmy tuż przed oddaniem produktu, „ale musimy wyszlifować jeszcze jedną funkcjonalność” lub „jest gotowe, ale…” Takie podejście znacznie utrudniało sprawne zarządzanie projektami i ludźmi, powodowało opóźnienia i brak zaangażowania innych członków zespołów.

W oparciu o własne doświadczenie pracy z 70-osobową załogą deweloperów, podzielę się doświadczeniami z wdrożenia prostych, ale skutecznych rozwiązań, dzięki którym diametralnie poprawiliśmy jakość prac i sposób zarządzania. Opowiem o drodze jaką przeszliśmy, by naprawić te i inne szkodliwe nawyki spowalniające czy utrudniające pracę członków zespołu. Podpowiem jak – zamiast kontrolować – skutecznie prowadzić zespół dzięki zaszczepieniu skutecznych wzorców myślenia.

Łukasz Garczewski Łukasz Garczewski, Director of Engineering, Fandom powered by WIKIA
15.30–16.00

Jak wykorzystać procesy rekrutacji i onbordingu do zwiększania zaangażowania pracowników i zespołów?

CASE STUDY Brainly

W niezwykle konkurencyjnej branży IT coraz większym wyzwaniem jest nie tylko rekrutacja specjalistów, ale przede wszystkim ich retencja i zaangażowanie. Zgodnie z badaniami specjaliści i eksperci z branży IT oczekują od pracodawcy możliwości rozwoju, realnego wpływu na cele biznesowe i produkt, autonomii, indywidualnego podejścia oraz transparentnej komunikacji. W naszej prezentacji pokażemy na realnych przykładach jak staramy się odpowiadać na te potrzeby w Brainly. Zaprezentujemy, w jaki sposób angażujemy nasze zespoły w rekrutację i onboarding nowych pracowników i jakie korzyści przynosi to całej organizacji. Opowiemy również o tym, jak w tych działaniach łączymy nasze cele biznesowe z wartościami i kulturą organizacyjną Brainly.

Patrycja Szostakowska Patrycja Szostakowska, Head of HR, Brainly
Aleksandra Wiśniewska Aleksandra Wiśniewska, HR Manager, Brainly
15.30–16.00

Jak chronić się przed nagłym odejściem kluczowych pracowników?

CASE STUDY PKO Bank Polski

Nikt nie ma dziś wątpliwości, że w firmach budujących swój sukces w oparciu o technologie IT to pracownicy są jej najważniejszym fundamentem. Wielu menedżerów nie jest jednak świadomych faktu, że czasem swój biznes opiera na pojedynczych pracownikach. Równie często sami pracownicy nie zdają sobie sprawy jak kluczową rolę odgrywają dla swoich pracodawców. Kluczowi pracownicy to - wbrew pozorom - nie są najważniejsi menedżerowie w firmie czy najlepiej wynagradzani inżynierowie.

Jak zatem identyfikować takich pracowników? Jak zarządzać firmą, z której nagle znikają kluczowi pracownicy, mogący nawet zagrozić jej istnieniu? Jakie przyjąć strategie postępowania i jak przygotować się na najgorsze? Nad tymi pytaniami i wyzwaniami pochylimy się podczas prezentacji. Postaram się także odpowiedzieć na wiele trudnych pytań w tym obszarze, na które dotąd jeszcze nikt nie odpowiedział.

Artur Żebrowski Artur Żebrowski, Dyrektor Biura Usług Informatycznych, PKO Bank Polski
16.00–16.10

Podsumowanie 1. dnia konferencji. Zebranie ankiet, losowanie upominków.

16.00–16.10

Podsumowanie 1. dnia konferencji. Zebranie ankiet, losowanie upominków.

2. DZIEŃ KONFERENCJI 31 stycznia 2017
08.30–09.00

Poranna kawa, networking.

Równoległe sesje warsztatowe - sesje przedpołudniowe


Uczestnicy mają możliwość spersonalizowania swojego programu poprzez wybór 2 tematów. Dzięki interaktywnej formule, to doskonała okazja do zgłębienia wybranych zagadnień pod okiem ekspertów i wymiany własnych doświadczeń.

09.00–12.00

WARSZTAT 1: Międzynarodowa korporacja, dynamiczny startup czy… kultura organizacji?

BRAK MIEJSC

  • Dowiesz się jakie kluczowe czynniki stanowią o sile kultury organizacyjnej w organizacjach IT.  
  • Przyjrzysz się kulturze w swojej własnej organizacji – przeanalizujesz obecny stan kultury organizacyjnej w swojej firmie i określisz poziom, do którego będziesz chciał dążyć z jej rozwojem.
  • Zainspirujesz się wdrożonymi pomysłami w innych firmach.

Sprawdź szczegóły

Krzysztof Raś Krzysztof Raś, Managing Director, Member of the Board, Grid Dynamics Poland
09.00–12.00

WARSZTAT 2: Jak rozliczać swój zespół z wykonanych zadań? Wymagania vs. rzeczywistość. (kolejna odsłona warsztatu)

BRAK MIEJSC

  • Jak doprecyzować cele rozmowy ze specjalistą i jak dobrać skuteczne sposoby postępowania.
  • Jak wyglądają mechanizmy komunikacyjne, które sprzyjają motywowaniu oraz budowaniu postawy świadomości i odpowiedzialności specjalistów IT.
  • Przeanalizujesz przykładowe przypadki najczęstszych trudności komunikacyjnych w zespołach IT.
  • Przetrenujesz umiejętności komunikacyjne, z możliwością dostosowania do realnych sytuacji we własnym zespole.

Sprawdź szczegóły

Rafał Mysiorek Rafał Mysiorek, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
Mirosław Smoczyński Mirosław Smoczyński, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
09.00–12.00

WARSZTAT 3: Skuteczny leadership: Jak poprowadzić za sobą ludzi i wpływać na ich efektywność?

BRAK MIEJSC

  • Jak różnice w osobowości i temperamencie wpływają na indywidualny styl komunikowania się.
  • Jak rozpoznać specyficzny styl kodowania i odkodowywania informacji, by dopasować się i zwiększać swoja skuteczność w przekazywaniu informacji.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność, gdy musimy kogoś przekonać, wywrzeć wpływ, spowodować czyjąś decyzję.
  • Jak komunikacja z moim zespołem – sposoby, zwyczaje i rytuały – zapewniają skuteczny przepływ wymiany informacji w ramach zespołu projektowego.
  • Jak wykorzystać techniki skutecznej komunikacji do budowania relacji z biznesem (budowanie relacji z klientami wewnętrznym i zewnętrznym).

Sprawdź szczegóły

Paweł Bulanda Paweł Bulanda, Partner Zarządzający, InConsulting
09.00–12.00

WARSZTAT 4: HR i IT w służbie pozyskania i utrzymania najlepszych talentów IT w organizacji.

BRAK MIEJSC

  • Jak zrozumieć swoje potrzeby, podział zadań pomiędzy HR Biznes Partnerem a Managerem?
  • Jakie są najczęstsze problemy we współpracy i metody radzenia sobie z nimi?
  • Jak odpowiedzieć na niezwykle konkurencyjną sytuację na rynku pracy?
  • Jak rozwijać talenty i nowych liderów?
  • Narzędzia w budowaniu zespołu – jakie i jak używać?
  • KPI – czy są potrzebne? Jakie dane mogą ułatwić nam współpracę?
  • Sukcesja – co zrobić, żeby planowanie potencjalnego zastępcy weszło w krew?

Sprawdź szczegóły

Monika Gorzelak Monika Gorzelak, HR Business Partner, lider zespołu, Objectivity
Wojciech Królikowski Wojciech Królikowski, Program Manager / Experienced IT Manager, Objectivity
Kalina Pasternak Kalina Pasternak, HR Business Partner, Objectivity
09.00–12.00

WARSZTAT 5: Accountability – Virtual Teams: Wyzwania związane z budowaniem współodpowiedzialności.

BRAK MIEJSC

  • Transformacja modelu zarządzania w procesie realizacji kluczowych rezultatów biznesowych organizacji / działu / projektu – Fundamenty Accountability Culture wg metodologii firmy Partners in Leadership.
  • Accountability na poziomie osobistym (elementy warsztatu Self Track)
  • Wirtualny zespół, niewirtualna Współodpowiedzialność - narzędzia i metodologie wspierające budowanie współodpowiedzialności za kluczowe rezultaty biznesowe (elementy warsztatu Others Track).

Sprawdź szczegóły

Wojciech Korszyński Wojciech Korszyński, Trener / Konsultant, Door Poland
Edyta Mika Edyta Mika, Bussiness Development Director, Door Poland
12.00–13.00

Lunch, networking.

Równoległe sesje warsztatowe - sesje popołudniowe


Uczestnicy mają możliwość spersonalizowania swojego programu poprzez wybór 2 tematów. Dzięki interaktywnej formule, to doskonała okazja do zgłębienia wybranych zagadnień pod okiem ekspertów i wymiany własnych doświadczeń.

13.00–16.00

WARSZTAT 1: HR i IT w służbie pozyskania i utrzymania najlepszych talentów IT w organizacji.

BRAK MIEJSC

  • Jak zrozumieć swoje potrzeby, podział zadań pomiędzy HR Biznes Partnerem a Managerem?
  • Jakie są najczęstsze problemy we współpracy i metody radzenia sobie z nimi?
  • Jak odpowiedzieć na niezwykle konkurencyjną sytuację na rynku pracy?
  • Jak rozwijać talenty i nowych liderów?
  • Narzędzia w budowaniu zespołu – jakie i jak używać?
  • KPI – czy są potrzebne? Jakie dane mogą ułatwić nam współpracę?
  • Sukcesja – co zrobić, żeby planowanie potencjalnego zastępcy weszło w krew?

Sprawdź szczegóły

Monika Gorzelak Monika Gorzelak, HR Business Partner, lider zespołu, Objectivity
Wojciech Królikowski Wojciech Królikowski, Program Manager / Experienced IT Manager, Objectivity
Kalina Pasternak Kalina Pasternak, HR Business Partner, Objectivity
13.00–16.00

WARSZTAT 2: Jak zwiększać zaangażowanie w zespole? Mechanizmy z gier wykorzystane w zarządzaniu.

BRAK MIEJSC

  • Przyjrzysz się wyzwaniom w pracy zespołu, od którego wymaga się wysokiej jakości wyników przy dużej presji czasu. Sprawdzisz jak jasno określony cel, natychmiastowy feedback czy gradacja trudności wpływają na zespół i jego skuteczność.
  • Sprawdzisz jaki jest Twój styl angażowania – jakim jesteś typem gracza, jakich graczy masz w swoim zespole i co motywuje poszczególne typy.
  • Przeanalizujesz współpracę ze swoim zespołem i dowiesz się jak możesz zwiększyć jego zaangażowanie.
  • Zainspirujesz się nowym podejściem do motywowania i angażowania, dopasowanym do specyfiki pracy z młodymi ludźmi.
  • Poznasz techniki związane ze zwiększeniem zaangażowania w zespole według koncepcji 9 czynników;  np. narzędzia udzielania informacji zwrotnej (metoda białych i czarnych pereł); matryce do podsumowywania projektów pozwalające na konstruktywne wyciąganie wniosków z doświadczeń, proste techniki budowania przynależności do zespołu i firmy w codziennej pracy.

Sprawdź szczegóły

Jagoda Gandziarowska-Ziołecka Jagoda Gandziarowska-Ziołecka, Dyrektor ds. Rozwoju Metody, Pracownia Gier Szkoleniowych
13.00–16.00

WARSZTAT 3: Jak utrzymać jakość współpracy, która przekłada się na wymierne efekty? Warsztat na podstawie podejścia evidence-based.

BRAK MIEJSC

  • Poznasz praktyczne zastosowanie koncepcji pracy w grupie oparta o współdziałanie.
  • Sprawdzisz kiedy współpraca jest udana, a kiedy nadal wymaga usprawnień – jak zmierzyć potencjał współpracy w poszczególnych zespołach.
  • Dowiesz się jak identyfikować i mierzyć bariery we współpracy.
  • Poznasz narzędzia i metody zwiększania współpracy w zespole i pomiędzy zespołami i jak oceniać efekty pracy zespołów w relacji do potencjału współpracy w zespole.
  • Dowiesz się jak zbudować kompetencje behawioralne i jak je wykorzystać w praktyce.

Sprawdź szczegóły

Dariusz Ambroziak Dariusz Ambroziak, Partner zarządzający, Instytut Gaussa
dr Victor Wekselberg dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant, Dział Badań i Rozwoju, Instytut Gaussa
13.00–16.00

WARSZTAT 4: Jak rozliczać swój zespół z wykonanych zadań? Wymagania vs. rzeczywistość. (kolejna odsłona warsztatu)

BRAK MIEJSC

  • Jak doprecyzować cele rozmowy ze specjalistą i jak dobrać skuteczne sposoby postępowania.
  • Jak wyglądają mechanizmy komunikacyjne, które sprzyjają motywowaniu oraz budowaniu postawy świadomości i odpowiedzialności specjalistów IT.
  • Przeanalizujesz przykładowe przypadki najczęstszych trudności komunikacyjnych w zespołach IT.
  • Przetrenujesz umiejętności komunikacyjne, z możliwością dostosowania do realnych sytuacji we własnym zespole.

Sprawdź szczegóły

Rafał Mysiorek Rafał Mysiorek, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
Mirosław Smoczyński Mirosław Smoczyński, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
13.00–16.00

WARZTAT 5: Skuteczny leadership: Jak poprowadzić za sobą ludzi i wpływać na ich efektywność?

BRAK MIEJSC

  • Jak różnice w osobowości i temperamencie wpływają na indywidualny styl komunikowania się.
  • Jak rozpoznać specyficzny styl kodowania i odkodowywania informacji, by dopasować się i zwiększać swoja skuteczność w przekazywaniu informacji.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność, gdy musimy kogoś przekonać, wywrzeć wpływ, spowodować czyjąś decyzję.
  • Jak komunikacja z moim zespołem – sposoby, zwyczaje i rytuały – zapewniają skuteczny przepływ wymiany informacji w ramach zespołu projektowego.
  • Jak wykorzystać techniki skutecznej komunikacji do budowania relacji z biznesem (budowanie relacji z klientami wewnętrznym i zewnętrznym).

Sprawdź szczegóły

Paweł Bulanda Paweł Bulanda, Partner Zarządzający, InConsulting
16.00–16.10

Zakończenie konferencji

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.

WARSZTAT
Międzynarodowa korporacja, dynamiczny startup czy… kultura organizacji? Co przyciągnie najlepszych specjalistów do Twojej firmy?

Zapraszam na praktyczny warsztat, którego celem będzie znalezienie sposobów na poprawienie wydajności organizacji i przełożenie ich na zwiększenie zaangażowanie pracowników i wzrost lojalności. Sesję oprę o swoje doświadczenia z wielu organizacji: Motorola Solutions, Sabre Holdings, Luxoft, czy w końcu Grid Dynamics – a także o praktyki i doświadczenia uczestników. Oprócz interaktywnych ćwiczeń, nie zabraknie miejsca na wymianę doświadczeń, burzę mózgów i inspirujące rozmowy. Zapraszam!

Krzysztof Raś, Managing Director, Grid Dynamics

Czasy globalizacji i międzynarodowych korporacji przyniosły ze sobą ustandaryzowanie procesów i procedur, wedle których działają organizacje. Uniwersalne rozwiązania przestają być jednak panaceum na każdy problem. Liderzy wskazują, że największym wyzwaniem w ich firmach jest zarówno znalezienie, ale również utrzymanie odpowiednich ludzi. Jeśli kluczowe osoby odchodzą – może być to oznaka złej kultury organizacji.

DLACZEGO WARTO?

W czasie warsztatu przeanalizujemy prawdziwe przypadki i praktyki różnych typów organizacji – dużych korporacji, innowacyjnych startupów, czy centrów outsourcingowych. Porównamy sposoby działania – co w określonych warunkach pozwoliło zbudować efektywną kulturę organizacyjną, a co wywołało efekt przeciwny. Zastanowimy się co można wykorzystać na swoim podwórku. Warsztat dla tych, którzy doświadczyli potknięć w procesie budowania organizacji oraz chcących wyciągnąć wnioski z doświadczeń innych firm.

Podczas sesji:

  • Dowiesz się jakie kluczowe czynniki stanowią o sile kultury organizacyjnej w organizacjach IT.  
  • Przyjrzysz się kulturze w swojej własnej organizacji – przeanalizujesz obecny stan kultury organizacyjnej w swojej firmie i określisz poziom, do którego będziesz chciał dążyć z jej rozwojem.
  • Zainspirujesz się wdrożonymi pomysłami w innych firmach.

Maksymalna liczba uczestników: 30

WARSZTAT
Jak rozliczać swój zespół z wykonanych zadań? Wymagania vs. rzeczywistość. (kolejna odsłona warsztatu)

Prezentujemy Państwu kolejną odsłonę warsztatu, który przeprowadziliśmy na ubiegłorocznej konferencji Zarządzanie Zespołami IT. Temat spotkał się z ogromnym zainteresowaniem szefów IT i HR, dlatego ponownie zapraszamy na sesję  – poszerzoną o dodatkowe case studies z branży IT oraz skupioną na najważniejszych aspektach efektywnego feedbacku. Podczas warsztatu, na podstawie interaktywnych zadań, pokażemy jak rozmawiać ze specjalistami IT, aby wymagać i jednocześnie motywować. Zaprezentujemy narzędzia komunikacyjne, które pomogą Państwu usprawnić feedback tak, by był bardziej efektywny. Zapraszamy serdecznie!

Rafał Mysiorek, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
Mirosław Smoczyński, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Każdy menedżer IT spotyka się z sytuacją, gdy dobry specjalista, którego ma w zespole realizuje swoje zadanie „prawie dobrze”, na 80%. Ma wówczas dylemat – reagować czy nie. Z jednej strony chce, aby zadanie zostało zrealizowane w 100%. Z drugiej nie chce zdemotywować lub wręcz stracić dobrego pracownika. Niektórzy szefowie nie reagują. Inni zapraszają na trudne rozmowy, z których pracownicy wychodzą zniechęceni, dalej nie wiedząc, o co chodzi szefowi. To szkolenie dostarcza odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie przekazać feedback, aby zadania były realizowane spójnie z oczekiwaniami i nie zdemotywować specjalistów?

DLACZEGO WARTO?

Celem warsztatu jest wypracowanie efektywnego komunikatu zwrotnego, tak aby wskazywał kierunki do rozwoju i był motywujący. W trakcie warsztatu wykorzystamy nagranie przykładowej rozmowy menedżera ze specjalistą IT. Analizując jej przebieg, wspólnie zbudujemy efektywny sposób prowadzenia rozmowy. Warsztat poprowadzi dwóch doświadczonych trenerów, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł przećwiczyć nowe umiejętności. 

Podczas sesji dowiesz się:

  • Jak doprecyzować cele rozmowy ze specjalistą i jak dobrać skuteczne sposoby postępowania.
  • Jak wyglądają mechanizmy komunikacyjne, które sprzyjają motywowaniu oraz budowaniu postawy świadomości i odpowiedzialności specjalistów IT.
  • Przeanalizujesz przykładowe przypadki najczęstszych trudności komunikacyjnych w zespołach IT.
  • Przetrenujesz umiejętności komunikacyjne, z możliwością dostosowania do realnych sytuacji we własnym zespole.

Uczestnicy III edycji Zarządzanie Zespołami IT o warsztacie:

  • „Jestem pod wrażeniem, że w tak krótkim czasie udało się omówić kilka tematów, zainteresować i jeszcze zaszczepić złote myśli – m.in. tym, jak łatwo zdemotywować pracowników. Dobre, szybkie tempo, zrozumiałe dla obiorcy.”
  • „Bardzo twórczy warsztat, rozszerzenie wiedzy.”
  • „Świetna możliwość wymiany doświadczeń. Warsztat poprowadzony bardzo dynamicznie, wymagający interakcji.”

Maksymalna liczba uczestników: 25

WARSZTAT
Skuteczny leadership: Jak poprowadzić za sobą ludzi i wpływać na efektywność?

Podczas warsztatu każdy z uczestników będzie miał okazję by przetrenować praktyczne umiejętności budowania relacji i własnego autorytetu w codziennych sytuacjach. Pokażę na czym polega charyzmatyczne kierowanie zespołem, czy można się tego nauczyć i z czego się składa. Warsztat będzie oparty o demonstracje, ćwiczenia i testowanie umiejętności w parach/małych grupach. Zawartość zostanie oparta także na bieżących sytuacjach uczestników i zgłaszane wyzwania i konteksty sytuacyjne. Serdecznie zapraszam!

Paweł Bulanda, Partner Zarządzający, InConsulting Group

Rola współczesnego CIO zmienia się i stawia przed nowymi wyzwaniami. Znajomość technologii przestaje być uznawana za kluczową przewagę szefów IT. Coraz częściej oczekuje się od nich by – oprócz posiadania specjalistycznych umiejętności – byli silnymi przywódcami, którzy poprowadzą swój zespół w realizacji celów, by efektywnie współpracowali z biznesem i współtworzyli oraz realizowali wizję rozwiniętej technologicznie organizacji. Ważna jest zatem jasna, klarowna komunikacja z menedżerami równych i wyższych rangą, przywództwo dające przykład i wywierające wpływ na ludzi oraz rozwój i prowadzenie talentów w zespole.

DLACZEGO WARTO?

W czasie warsztatu przećwiczymy narzędzia z budowy własnego autorytetu i doskonalenia umiejętności komunikacyjnych. Uczestnicy poznają podstawy psychologii zarządzania i komunikacji, by zwiększyć skuteczność w docieraniu do różnych typów odbiorców. Każdy uczestnik będzie miał szansę by poeksperymentować i wypróbować nowy styl skutecznego przekonywania/wywierania wpływu.

Podczas sesji dowiesz się:

  • Jak różnice w osobowości i temperamencie wpływają na indywidualny styl komunikowania się.
  • Jak rozpoznać specyficzny styl kodowania i odkodowywania informacji, by dopasować się i zwiększać swoja skuteczność w przekazywaniu informacji.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność, gdy musimy kogoś przekonać, wywrzeć wpływ, spowodować czyjąś decyzję.
  • Jak komunikacja z moim zespołem – sposoby, zwyczaje i rytuały – zapewniają skuteczny przepływ wymiany informacji w ramach zespołu projektowego.
  • Jak wykorzystać techniki skutecznej komunikacji do budowania relacji z biznesem (budowanie relacji z klientami wewnętrznym i zewnętrznym).

Maksymalna liczba uczestników: 25

WARSZTAT 5
WARSZTAT 5: Accountability – Virtual Teams: Wyzwania związane z budowaniem współodpowiedzialności.

W czasie warsztatu zaprezentuję Państwu wyzwania związane z budowaniem kultury współodpowiedzialności (Accountability) z uwzględnieniem specyfiki zespołów wirtualnych. Na przykładach wielu wdrożeń na rodzimym rynku, przećwiczymy procesy wykorzystywane w budowaniu współodpowiedzialności na poziomie osobistym oraz zespołowym i przeanalizujemy ich efekty. Zapraszam serdecznie, 

Edyta Mika, Bussiness Development Director, Door Poland

DLACZEGO WARTO?

Uczestnicy sesji zostaną wprowadzeni w zagadnienie budowania kultury współodpowiedzialności w obliczu wyzwań pracy w zespołach rozproszonych. Zaprezentujmy doświadczenia płynące z wdrożeń i procesów budowania kultury współodowiedzialności w realiach pracy Virtual Teams, pokażemy doświadczenia związane z wdrażaniem procesów budowania kultury współodpowiedzialności  w odpowiedzi na wyzwania biznesowe naszych klientów i wymienimy doświadczenia w trakcie warsztatu.

Podczas sesji:

  • Transformacja modelu zarządzania w procesie realizacji kluczowych rezultatów biznesowych organizacji / działu / projektu – Fundamenty Accountability Culture wg metodologii firmy Partners in Leadership.
  • Accountability na poziomie osobistym (elementy warsztatu Self Track)
  • Wirtualny zespół, niewirtualna Współodpowiedzialność - narzędzia i metodologie wspierające budowanie współodpowiedzialności za kluczowe rezultaty biznesowe (elementy warsztatu Others Track).

Maksymalna liczba uczestników: 30

WARSZTAT
HR i IT w służbie pozyskania i utrzymania najlepszych talentów IT w organizacji.

Warsztaty oprzemy na naszym doświadczeniu i wypracowanych przez ostatnie kilka lat dobrych praktykach. W pracy warsztatowej użyjemy realnych przypadków z „naszego podwórka” i sytuacji, w których szukaliśmy rozwiązań nie mając narzuconych z góry procedur i polityk. Pracując na problemach uczestników warsztatów, spojrzymy na nie przez pryzmat stosowanych przez nas rozwiązań, zarówno tych, które okazały się sukcesem jak i tych, które zakończyły się klapą. Ten warsztat będzie okazją do wymiany doświadczeń wśród menedżerów działów HR i IT. Zapraszamy!


Monika Gorzelak-Bieńko, HR Business Partner,Lider zespołu, Objectivity
Kalina Pasternak, HR Business Partner, Objectivity
Wojciech Królikowski, Experienced IT Manager, Objectivity

Większość dużych, ogólnoświatowych organizacji wychodzi dziś z założenia, że pozyskanie, rozwijanie i utrzymanie w firmie utalentowanych pracowników jest jednym z najistotniejszych zadań – zwłaszcza w kontekście specjalistów z działów technologicznych, które często stanowią o przewadze konkurencyjnej firm. W dzisiejszych czasach nikt już nie pyta o to czy HR-owiec jest potrzebny. Jeśli chcemy się skupić na kluczowym potencjale firmy, jakim są ludzie, musimy mieć sprawnie działający zespół HR-owy, który wspólnie z biznesem i IT stworzy spójne, atrakcyjne i umożliwiające rozwój talentów miejsce pracy. Zatem, jak stworzyć model współpracy HR-IT, który przyniesie maksimum korzyści? Temu właśnie zagadnieniu chcemy poświęcić warsztaty.

DLACZEGO WARTO?

W czasie warsztatów przeanalizujemy kluczowe obszary zarządzania specjalistami IT, by stworzyć efektywną współpracę działów HR i IT w różnych typach organizacji. Zastanowimy się gdzie i jakie rozwiązania przyniosą najlepszy efekt (np. czy rekrutacja to wyłącznie domena HR?), by – dzięki interaktywnym  zadaniom – pokazać inne niż dotychczas rozwiązania, które można wdrożyć w organizacji.

Obszary, na których będziemy pracować:

  • Jak zrozumieć swoje potrzeby, podział zadań pomiędzy HR Biznes Partnerem a Managerem?
  • Jakie są najczęstsze problemy we współpracy i metody radzenia sobie z nimi?
  • Jak odpowiedzieć na niezwykle konkurencyjną sytuację na rynku pracy?
  • Jak rozwijać talenty i nowych liderów?
  • Narzędzia w budowaniu zespołu – jakie i jak używać?
  • KPI – czy są potrzebne? Jakie dane mogą ułatwić nam współpracę?
  • Sukcesja – co zrobić, żeby planowanie potencjalnego zastępcy weszło w krew?

Maksymalna liczba uczestników: 30

WARSZTAT
Jak zwiększać zaangażowanie w zespole? Mechanizmy z gier wykorzystane w zarządzaniu.

Zainspirowanie się światem gier ma ogromne znaczenie dla zarządzania zespołami, szczególnie w przypadku pokolenia Y, które bardziej niż inni potrzebuje powodu do zaangażowania, wykraczającego poza benefity finansowe. W czasie warsztatu pokażemy narzędzia motywowania zaczerpnięte ze świata strategicznych gier on-line, w którym to świecie ludzie nie tylko angażują się w żmudne działania przez kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt godzin w tygodniu, ale też płacą za to, żeby móc to robić. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać mechanizmy gier w swoich zespołach
– zapraszam na warsztat!

Jagoda Gandziarowska-Ziołecka, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Metody, Pracownia Gier Szkoleniowych

Menedżerowie cały czas szukają sposobów na to, by skuteczniej angażować swoje zespoły i zarażać pasją do realizacji wspólnych celów. To z takimi pracownikami, organizacje osiągają najlepsze wyniki i tworzą innowacyjne produkty. Prawdziwe wyzwanie pojawia się jednak, gdy zamiast atmosfery rozwoju, pojawia się presja czasu, oczekiwanie wysokiej jakości wyników, a naszym zadaniem jest zaangażowanie pracowników np. z tzw. pokolenia Y lub posiadających unikalne kompetencje, którzy mogą wybierać spośród najróżniejszych ofert i których trudno utrzymać w firmie. W czasie warsztatu pokażemy Państwu jak przełożyć mechanizmy występujące w grach do budowania zaangażowania pracowników.

DLACZEGO WARTO?

Celem warsztatu jest pokazanie jak skutecznie motywować siebie i innych oraz jak zwiększać zaangażowanie w swoich zespołach. Program wykorzystuje wyniki badań opracowane na Uniwersytecie Stanforda, wprowadzając metodologię 9 czynników zaangażowania – praktycznego narzędzia motywowania ludzi i zespołów.

Podczas warsztatu:

  • Przyjrzysz się wyzwaniom w pracy zespołu, od którego wymaga się wysokiej jakości wyników przy dużej presji czasu. Sprawdzisz jak jasno określony cel, natychmiastowy feedback czy gradacja trudności wpływają na zespół i jego skuteczność.
  • Sprawdzisz jaki jest Twój styl angażowania – jakim jesteś typem gracza, jakich graczy masz w swoim zespole i co motywuje poszczególne typy.
  • Przeanalizujesz współpracę ze swoim zespołem i dowiesz się jak możesz zwiększyć jego zaangażowanie.
  • Zainspirujesz się nowym podejściem do motywowania i angażowania, dopasowanym do specyfiki pracy z młodymi ludźmi.
  • Poznasz techniki związane ze zwiększeniem zaangażowania w zespole według koncepcji 9 czynników;  np. narzędzia udzielania informacji zwrotnej (metoda białych i czarnych pereł); matryce do podsumowywania projektów pozwalające na konstruktywne wyciąganie wniosków z doświadczeń, proste techniki budowania przynależności do zespołu i firmy w codziennej pracy.

Maksymalna liczba uczestników: 25

WARSZTAT
Jak utrzymać jakość współpracy, która przekłada się na wymierne efekty? Warsztat na podstawie podejścia evidence-based.

Sukces w biznesie coraz mniej zależy od środków finansowych, technologii czy pozycji rynkowej. Coraz większego znaczenia nabiera sprawność organizacyjna, która wymaga odpowiedniego poziomu kooperacji. Współpraca zadziała najskuteczniej, gdy cele zespołowe są zbieżne z celami indywidualnymi, członkowie zespołu podobnie interpretują wyniki tego co się dzieje w zespole, poprawiają wzajemną wiedzę i zwiększają zgodności celów zespołowych z celami organizacyjnymi – o tym jak ją osiągnąć, pokażemy w czasie warsztatów. Zapraszamy!


Dariusz Ambroziak, Partner zarządzający, Instytut Gaussa
Victor Wekselberg, Psycholog organizacji, Instytut Gaussa

Jak utrzymać jakość współpracy, która przekłada się na wymierne efekty? Na to pytanie odpowiemy podczas interaktywnego warsztatu. Zaprezentujemy koncepcję CTG Instytutu Gaussa, opartą na podejściu evidence-based, która pozwala identyfikować i usuwać bariery oraz zwiększać efektywność współpracy. Koncepcja pokazuje na czym polegają trudności w optymalnym spełnianiu swojej roli w organizacjach przez działy IT i jak je usuwać. W czasie sesji 3 lub 4 zespoły będą pracować nad konkretnym zadaniem i w praktyce przekonają się, że bez odpowiedniego poziomu współpracy zadanie będzie trudne do wykonania… a może część rozwiązań warto podpatrzeć od najlepszych – np. styl gry F.C. Barcelona? 

DLACZEGO WARTO?

Celem sesji jest dostarczenie uczestnikom spójnej koncepcji współpracy wewnątrz i pomiędzy zespołami, by minimalizować ryzyko zbyt niskiego poziomu. Na podstawie interaktywnych zadań, uczestnicy rozłożą zjawisko współpracy na poszczególne elementy, by zbadać najczęstsze przyczyny złej kooperacji i im przeciwdziałać.

Podczas sesji:

  • Poznasz praktyczne zastosowanie koncepcji pracy w grupie oparta o współdziałanie.
  • Sprawdzisz kiedy współpraca jest udana, a kiedy nadal wymaga usprawnień – jak zmierzyć potencjał współpracy w poszczególnych zespołach.
  • Dowiesz się jak identyfikować i mierzyć bariery we współpracy.
  • Poznasz narzędzia i metody zwiększania współpracy w zespole i pomiędzy zespołami i jak oceniać efekty pracy zespołów w relacji do potencjału współpracy w zespole.
  • Dowiesz się jak zbudować kompetencje behawioralne i jak je wykorzystać w praktyce

Maksymalna liczba uczestników: 25

TAK WYGLĄDAŁY POPRZEDNIE EDYCJE


Konferencja łączy dwie perspektywy - HR oraz IT

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • Przedstawicieli działów HR

    • Dyrektorów personalnych, kierowników HR
    • HR Business Partnerów
    • Kierowników ds. Employer Brandingu
  • Osoby zarządzające działami IT

    • CIO
    • Dyrektorów i kierowników IT
    • Osoby zarządzające specjalistami lub działami IT

Regent Warsaw Hotel
ul. Belwederska 23 w Warszawie

Uczestnicy konferencji Computerworld Zarządzanie zespołami IT mają zapewnione preferencyjne stawki za nocleg
w Regent Warsaw Hotel - 30% zniżki od aktualnie obowiązującej ceny.

Promocyjne ceny dla uczestników obowiązują na hasło „ZESPOŁY IT”.
Tel. do rezerwacji: 22 558 1233.

Uwaga: oferta aktualna w miarę dostępności wolnych pokoi. Zachęcamy do szybkiej rezerwacji.

Organizator

Partnerzy srebrni

Partner warsztatów

Wystawcy

Partner Techniczny

Patronat

Patroni medialni

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:



Aleksandra Zygarska
Tel. 662 287 872
[email protected]

Klaudia Kałuska
Tel. +48 662 287 865
[email protected]

Patrycja Gielecińska
Tel. 662 287 833
[email protected]

Sebastian Watras
Tel. 662 287 730
[email protected]

Elżbieta Olszewska
Tel. +48 662 287 909
[email protected]

Anna Głowacka
Tel. 662 287 906
[email protected]

Anna Dubrawska
Tel. +48 662 287 830
[email protected]