Jak rozliczać specjalistów IT z wykonanych zadań? Wymagania vs. rzeczywistość.

PROWADZĄCY:
Rafał Mysiorek, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne
Mirosław Smoczyński, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Czas i miejsce: 8 czerwca 2017, 9:00 - 17:00, Warszawa
Maksymalna liczba uczestników:
25
Koszt udziału: 1199zł netto (przy rejestracji do 31.05.2017)
1399zł (przy rejestracji po  31.05.2017)

Każdy menedżer IT spotyka się z sytuacją, gdy dobry specjalista, którego ma w zespole realizuje swoje zadanie „prawie dobrze”, na 80%. Ma wówczas dylemat – reagować czy nie. Z jednej strony chce, aby zadanie zostało zrealizowane w 100%. Z drugiej nie chce zdemotywować lub wręcz stracić dobrego pracownika. Niektórzy szefowie nie reagują. Inni zapraszają na trudne rozmowy, z których pracownicy wychodzą zniechęceni, dalej nie wiedząc, o co chodzi szefowi. To szkolenie dostarcza odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie przekazać feedback, aby zadania były realizowane spójnie z oczekiwaniami i nie zdemotywować specjalistów?

DLACZEGO WARTO?

Celem warsztatu jest wypracowanie efektywnego komunikatu zwrotnego, tak aby wskazywał kierunki do rozwoju i był motywujący. W trakcie warsztatu wykorzystamy nagranie przykładowej rozmowy menedżera ze specjalistą IT. Analizując jej przebieg, wspólnie zbudujemy efektywny sposób prowadzenia rozmowy. Warsztat poprowadzi dwóch doświadczonych trenerów, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł przećwiczyć nowe umiejętności. 

Podczas sesji dowiesz się:

  • Jak doprecyzować cele rozmowy ze specjalistą i jak dobrać skuteczne sposoby postępowania.
  • Jak wyglądają mechanizmy komunikacyjne, które sprzyjają motywowaniu oraz budowaniu postawy świadomości i odpowiedzialności specjalistów IT.
  • Przeanalizujesz przykładowe przypadki najczęstszych trudności komunikacyjnych w zespołach IT.
  • Przetrenujesz umiejętności komunikacyjne, z możliwością dostosowania do realnych sytuacji we własnym zespole.

Prezentujemy Państwu kolejną odsłonę warsztatu, który przeprowadziliśmy na ubiegłorocznej konferencji Zarządzanie Zespołami IT. Temat spotkał się z ogromnym zainteresowaniem szefów IT i HR, dlatego ponownie zapraszamy na sesję  – poszerzoną o dodatkowe case studies z branży IT oraz skupioną na najważniejszych aspektach efektywnego feedbacku. Podczas warsztatu, na podstawie interaktywnych zadań, pokażemy jak rozmawiać ze specjalistami IT, aby wymagać i jednocześnie motywować. Zaprezentujemy narzędzia komunikacyjne, które pomogą Państwu usprawnić feedback tak, by był bardziej efektywny. Zapraszamy serdecznie!

Rafał Mysiorek, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Posiada blisko 20-letnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu zespołami w międzynarodowych korporacjach (Masterfoods, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Od 2003 roku tworzy i prowadzi programy rozwojowe, m.in. dla firm branży IT (Action, Lufthansa Systems, NASK, Sony). Specjalizuje się w doradztwie i projektach szkoleniowo-rozwojowych dotyczących zarządzania personelem, zarządzania projektami, zarządzania strategicznego oraz z zakresu negocjacji. Jest autorem publikacji dla biznesu. Swoim know-how dzieli się na blog „O biznesie przy kawie”.

Mirosław Smoczyński, Trener biznesu, STS - Szkolenia Treningi Symulacyjne

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu zespołami. Od 1996 roku tworzy i realizuje programy rozwojowe, m.in. dla firm z branży IT (ABC Data, Infover, mBank). Specjalista w zakresie kompetencji menedżerskich, negocjacji i efektywnej komunikacji. Prowadzi warsztaty, doradztwo oraz coaching indywidualny dla menedżerów. Jest autorem publikacji dla biznesu (m.in. blog „O biznesie przy kawie”) oraz członkiem rad nadzorczych spółek giełdowych.

Uczestnicy konferencji o warsztacie:

Jestem pod wrażeniem, że w tak krótkim czasie udało się omówić kilka tematów, zainteresować i jeszcze zaszczepić złote myśli – m.in. tym, jak łatwo zdemotywować pracowników. Dobre, szybkie tempo, zrozumiałe dla odbiorcy.

Bardzo twórczy warsztat, rozszerzenie wiedzy.

Świetna możliwość wymiany doświadczeń. Warsztat poprowadzony bardzo dynamicznie, wymagający interakcji.


Udział w warsztatach zawiera:

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby warsztaty odbyły się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.