Dziękujemy za udział w spotkaniu “IDG Marketing Breakfast”, które odbyło się 15 marca 2017 o godzinie 9:30.

W czasie śniadania podzieliliśmy się Wami swoim doświadczeniem w zakresie realizacji programów marketingu treści i generowania leadów. Opowiedzieliśmy jak wykorzystać narzędzia analizy danych w marketingu cyfrowym, jak wykorzystywać media społecznościowe w sektorze B2B, jak optymalnie użyć produkcję video i w końcu jak te strategie przekierować na generowanie leadów. Poniżej znajduje się szczegółowa agenda spotkania.

Poniżej zamieszczamy także wszystkie prezentacje w formacie PDF:

Analityka danych w generowaniu leadów B2B
Social Media Solutions
Trends in digital marketing - 5 things you need to know
Transmisje online w biznesie

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Agenda

IDG Marketing Breakfast - agenda 15 marca 2017
09.30–10.00

Przywitanie Gości

10.00–10.30

Programmatic w kampaniach Lead Generation

Pokażemy przykłady dotarcia do wybranej grupy użytkowników wybranego serwisu czy grupy serwisów poprzez sieci reklamowe Facebooka czy Google. Cel jest jeden: połączenie własnej wiedzy o użytkownikach z możliwością precyzyjnego dotarcia do nich poprzez potencjalnie każdą witrynę na świecie. Jaką rolę odgrywa tu content marketing? W jaki sposób przekłada się to na skuteczność procesu generowania leadów?

Jakub Kuchnio, Lead Generations Programs Manager, IDG Poland

10.30–11.10

Social Media Marketing : Best-practices and Great Ideas

(Prezentacja w języku angielskim)

Social media marketing jest uznawany za wiodące narzędzie marketingu na całym świecie. Tymczasem, w Polsce, szczególnie w sektorze B2B, jest to rozwiązanie dla którego wciąż szukamy optymalnego zastosowania.

W czasie prezentacji będziemy mieli okazję zapoznać się z przykładami działań w mediach społecznościowych promujących rozwiązania technologiczne, przekonać się jak skutecznie zwiększać znajomość marki wykorzystując opiniotwórcze tytuły, takie jak Computerworld i CIO czy budować zasięg wśrów wybranego profilu użytkowników.

Sven Georgiev, Social Media Manager, IDG Strategic Marketing Services, IDG Germany

11.10–11.25

Przerwa

11.25–12.05

Trends in Digital Marketing: 5 things you need to know!

(Prezentacja w języku angielskim)

Przyszłość marketingu należy do tych, którzy potrafią wykorzystać najnowsze narzędzia, takie jak social media, content marketing czy analiza danych. Zobaczmy, jak marketingowcy w innych krajach używają tych taktyk, aby dotrzeć do nowych użytkowników, zaangażować ich w komunikację, wygenerować leady. Poznajmy 5 zasad, które są podstawą sukcesu marketingu cyfrowego.

Stefan Huegel, SVP, Strategic Marketing Services, IDG Germany

12.05–12.45

Nowe możliwości i zmiany w podejściu do video marketingu jakie niosą ze sobą coraz powszechniejsze usługi Live Video

Usługi transmisji "na żywo" oferowane przez media społecznościowe całkowicie zmieniają oblicze video marketingu. Video Live Stream wymaga nie tylko nowego podejścia do samej produkcji materiału i sposobu jego przygotowania, ale w dużym stopniu wymusza zmianę w podejściu do prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych.

Paweł Choiński, Kierownik produkcji video i Studia IDG TV, IDG Poland

Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian.

Lokalizacja

Sofitel Warsaw Victoria

Adres: Królewska 11, 00-065 Warszawa

 

Kontakt

Współpraca w zakresie planowania kampanii:
Marcin Tyborowski
tel: + 48 662 287 854
[email protected]