KTO JEST KRÓLEM: EKSTRAKLASA W LICZBACH I WIZUALIZACJACH
Ken Cherven
Jak przedstawić schematy rozkładu danych w Ekstraklasie za lata 1994-2015 w sposób przystępny i atrakcyjny? Dane mają wartość, ale zwykle jest ona ukryta. Dopiero ich analiza i prezentacja związków między danymi dostarcza informacji, które mogą być ciekawe lub istotne z biznesowego punktu widzenia.
WIELKIE DANE W POLSCE I NA ŚWIECIE
Aleksandra Woźniak
Działające w Polsce przedsiębiorstwa najczęściej analizują dane pochodzące ze swoich systemów wewnętrznych. Z kolei firmy zagraniczne – dane pochodzące z aplikacji mobilnych i położenie geograficzne. W najbliższym czasie obie grupy zamierzają wdrażać rozwiązania analityczne, głównie w celu lepszego zrozumienia potrzeb konsumentów.
DEKALOG CX - PO PIERWSZE POZNAJ UŻYTKOWNIKA
Jarosław Trybuchowicz
Największą wartością współczesnych firm jest klient. Przykładów jest wiele - Airbnb wkrótce będzie dysponowało większą ilością pokoi niż największa sieć hotelowa na świecie - InterContinental Hotels Group, Uber jest największą korporacją taksówkarską, nie mając praktycznie żadnych własnych samochodów. Z kolei Alibaba jest największym światowym graczem e-commerce, nie posiadając przy tym żadnego magazynu. Nie ulega wątpliwości, że świat się zmienia. Co to oznacza dla biznesu? Jak firmy odnajdują się w nowym środowisku?
Ken Cherven z General Motors zaprasza do udziału w DATA+
Jarosław Trybuchowicz, Business Intelligence Analyst z Audioteki zaprasza do udziału w DATA+
Zobacz jak wyglądała konferencja DATA+ w marcu 2015
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800