Motto: "Agile is a state of mind."
Jeszcze kilka lat temu głównymi – jeśli nie jedynymi – czynnikami wyboru produktu była jego cena i jakość. Nadal są to istotne kryteria, ale pojawiły się nowe możliwości, które zmieniły wymagania klienta. Coraz istotniejsza staje się innowacja, dotarcie z produktem przed konkurencją, wykorzystanie możliwości cyfryzacji. Powstaje nowa konkurencja oparta na komunikacji i relacji z klientem oraz precyzyjnie dopasowanej do niego ofercie. Odpowiedzią stał się agile. Agile rozumiany, nie tylko jako zbiór określonych reguł według których należy postępować, jako iteracyjność, lepsze zarządzanie ryzykiem i problemem, ale także – jeśli nie przede wszystkim – agile jako kultura i stan umysłu.
CEL WARSZTATÓW:
Warsztaty będą holistycznym spojrzeniem na wymagania firm w kontrze do ich uwarunkowań i możliwości bycia zwinnym. Formuła sesji pozwoli na wypracowanie przez uczestników pytań i odpowiedzi, które wskażą zarówno mocne strony zwinności ich organizacji, ale też te wymagające poprawy. Szereg przykładów – transformacja LEAN Agile w ING, która należała do największych w Polsce, inne realizowane przez prowadzącą diagnozy i wytyczanie działań agile'owych oraz własne doświadczenia uczestników będą inspiracją do dostosowania agile do faktycznych realiów firm.
KLUCZOWE KORZYŚCI UDZIAŁU W WARSZTATACH:
PROGRAM WARSZTATÓW:
Warsztaty będą miały formułę zarówno indywidualnych ćwiczeń, podczas których każdy z uczestników spróbuje dopasować rozwiązania do realiów swojej organizacji, jak i pracy grupowej, podczas której będzie praca nad wspólnym problemem.
PROWADZĄCA:
Ludmiła Pisiewicz,
Ekspert/Business Coach, Trener
Maksymalna liczba uczestników: 30
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800