Konkurs „Lider Informatyki” 2014
Regulamin Konkursu
I. Organizacja i cel konkursu
1. Konkurs jest organizowany cyklicznie od 1997 r. i ma zasięg ogólnopolski.
2. Organizatorem konkursu jest czasopismo Computerworld.
3. Celem konkursu jest:
• wyłonienie firm i organizacji, których dorobek wyróżnia się na rynku polskim w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych,
• ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności biznesowej przedsiębiorstw,
• promowanie osiągnięć przedsiębiorstw i instytucji w zakresie zarządzania z wykorzystaniem technik informacyjnych i komunikacyjnych.
• Nagłośnienie projektów technologicznych i organizacyjnych, które przyniosły niezaprzeczalne, wymierne korzyści biznesowe
II. Warunki uczestnictwa
1. Termin przyjmowania zgłoszeń do udziału w konkursie upływa 23 maja 2014 r.
2. Zgłoszenie do konkursu i uczestnictwo w nim są nieodpłatne.
3. W konkursie może wziąć udział firma lub instytucja publiczna działająca w Polsce, zgłaszająca się sama lub zaproszona przez organizatora (za wyłączeniem firm informatycznych i telekomunikacyjnych).
4. Z udziału w Konkursie wyłączone są te podmioty, które uzyskały tytuł Lidera Informatyki w 2013 albo 2012 roku.
5. Zgłoszeniem do konkursu jest wypełniona ankieta konkursowa przekazana do redakcji Computerworld (za pośrednictwem strony WWW)
6. Termin przyjmowania wypełnionych ankiet upływa 6 czerwca 2014 r.
7. Ankieta konkursowa jest udostępniana uczestnikom przez organizatora konkursu na stronach WWW w taki sposób, że dany uczestnik (podmiot) ma do niej wyłączny i zabezpieczony hasłem dostęp.
III. Poufność danych
1. Wszelkie informacje przekazywane w ramach konkursu przez uczestników są zachowywane w ścisłej tajemnicy i udostępniane tylko członkom jury oceniającym ankiety zgłoszone do konkursu.
2. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przekazanych danych osobowych przez International Data Group Poland SA - wydawcę Computerworld - do celów realizacji konkursu Lider Informatyki.
IV. Zasady oceny
1. Ocenę ankiet przeprowadza niezależne jury złożone z osób o odpowiednim doświadczeniu oraz reputacji zawodowej uznanej przez rynek.
2. Skład jury będzie podany do publicznej wiadomości do 25 kwietnia 2014 r.
3. Laureaci konkursu Lider Informatyki wyłaniani są na podstawie trzech najważniejszych kryteriów:
•spójność strategii IT z biznesem.
•kreowanie wartości biznesowej przez IT,
•innowacyjność
4.Każdy z jurorów dokonuje samodzielnej oceny punktowej dla każdej z ww. kategorii, przy czym ostateczny wynik po zsumowaniu wyników cząstkowych może zostać zmodyfikowany w wyniku dyskusji pomiędzy członkami jury.
5. Jury może zwrócić się do uczestników konkursu z prośbą o dodatkowe informacje.
6. Przedstawiciele organizatora dokonują weryfikacji danych przedstawionych w ankietach konkursowych w przypadku włączenia danego uczestnika do grona nominowanych.
7. Patroni, sponsorzy i partnerzy konkursu nie mogą mieć żadnego wpływu na wybór laureatów.
V. Rozstrzygnięcie konkursu i nagrody
1. Nagrodę w konkursie stanowi przyznanie tytułu Lidera Informatyki wraz z dyplomem i statuetką w każdej z wyznaczonych kategorii.
2. Tytuł Lidera Informatyki jest przyznawany przez jury w następujących kategoriach:
•MSP
•Bankowość i Finanse
•Sektor użyteczności publicznej (razem z Energetyką)
•Handel i usługi
•Sektor publiczny
•Opieka zdrowotna
•Przemysł
3. Jury zastrzega sobie prawo przyznania dodatkowych nagród specjalnych lub wyróżnień.
4. Lista nominowanych uczestników konkursu zostanie ogłoszona na stronie konkursu (http://lider.computerworld.pl) oraz na stronie organizatora (https://www.computerworld.pl).
5. W danej kategorii liczba nominowanych podmiotów nie może być większa niż 3.
6. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 25 września 2014 r.
VI. Uprawnienia laureatów konkursu Lider Informatyki
1. Laureaci konkursu mają prawo do wykorzystania przyznanego tytułu Lidera Informatyki i statuetki wraz ze wskazaniem roku otrzymania nagrody w ramach swoich działań promocyjnych.
2. Laureaci konkursu są promowani na łamach Computerworld oraz w serwisach internetowych wydawnictwa International Data Group Poland SA, wydawcy Computerworld.
Sprawy organizacyjne Kongresu: |
Sprawy organizacyjne Gali: |
Sponsoring: Agata Goździk tel: 22 32 17 830 tel. komórkowy: 662 287 830 [email protected] |
Regulamin
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800