Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Sacred 2: Fallen Angel Patch v2.34.0.0 PL

Patch do polskiej wersji językowej Sacred 2: Fallen Angel Patch oznaczony numerem 2.34.0.0. Łata dodaje kilka nowości, usprawnia grę oraz poprawia kilka błędów. Oto pełna lista zmian:

Chcesz dodać program?
Link nie działa? Napisz do nas!
Liczba pobrań: 2166
Cena/licencja: Freeware
Producent/dystrybutor: Ascaron
Rozmiar: 265.46 MB
Nazwa pliku: Sacred2-PL-2_31_0_0-2_34_...
Patch do polskiej wersji językowej Sacred 2: Fallen Angel Patch oznaczony numerem 2.34.0.0. Łata dodaje kilka nowości, usprawnia grę oraz poprawia kilka błędów. Oto pełna lista zmian:

Nowa zawartość:

* Nowy teren z 24 sekcjami naziemnymi i 6 dodatkowymi podziemnymi

* Nowe tekstury i obiekty, pozwalające tworzyć śnieżny krajobraz

* Dodatkowe dźwięki dla śnieżnego krajobrazu

* 20 nowych istot

* Nowe postaci BN-ów

* Nowy pełen łańcuch misji

* Dodatkowy zestaw opancerzenia dla każdej postaci

* Nowe elementy pancerza i broń

Poprawki:

* Niemożliwe było wczytanie zapisu sprzed patcha, jeśli postać trzymała

przedmiot w ręku (utrzymywany przez wskaźnik myszy) w czasie

zapisywania. Problem naprawiono.

* Postaci powyżej poziomu 61 mogą teraz tworzyć kanały gry (do tej pory

mogły tylko do nich dołączać).

* Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami, po rezurekcji przy

monolicie wskrzeszenia, postaci pojawiały się w niewłaściwej sekcji

mapy, co prowadziło w ślepy zaułek.

* Czwarty strażnik Wielkiej Machiny czasem ginął, zanim podjął działania.

To powodowało pominięcie walki z ostatnim bossem. Problem rozwiązano.

* Kryształowy potwór – promień świetlny nie obracał się, co powodowało

konfuzję związaną z ogłuszeniem bohatera. Błąd usunięto.

* Podczas zawieszania gry kombinacją Alt-Tab nie zmienia się już pozycja

bohatera siedzącego w siodle.

* „Zwiększone wyładowanie” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1b oraz 2b –

„Rykoszet”: pociski po pierwszym odbiciu nie powodowały obrażeń. Teraz

zdolność działa prawidłowo.

* „Alarm bojowy” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1a „Szturm” –

podniesienie wartości ataku teraz wyświetla się poprawnie we wskazówce.

* „Wymierzony cios” Strażnika Świątyni – konwersja obrażeń dla „wrażliwych

na lód” żywiołaków ognia zmieniała obrażenia w obrażenia od trucizny.

Problem naprawiono.

* „Gorejąca burza” Wysokiej Elfki zadaje teraz mniejsze obrażenia.

* „Ognisty demon” Wysokiej Elfki z modyfikacją „Ożywienie” – zwiększone

obrażenia były widoczne tylko po zamianie miejsc sztuk walki. Nowe

obrażenia teraz wyświetlają się natychmiastowo.

* „Lodowe ciernie” Wysokiej Elfki zadawały za duże obrażenia i powodowały

spadek liczby klatek animacji w przypadku walk z bossami. Problem

naprawiono.

* „Bezlitosne okaleczenie” Inkwizytora nie działało poprawnie z bronią

zasięgową.

* „Przyzwane dusze” Wojownika Cienia z modyfikacją 1a „Uzbrojenie” miało

zbyt wysokie wartości odporności.

* „Gniew archanioła” Serafii z modyfikacją 1b „Salwa” – pojawiała się

dodatkowa kula ognia, ale nie powodowała dodatkowych obrażeń. Teraz

zdolność działa prawidłowo.

* Naprawiono błąd powodujący, że na końcu wykonywania sekwencji sztuki

walki Driada błędnie wystrzeliwała kolejne noże/gwiazdki.

* Najemnik Driady już nie kładzie się co kilka sekund.

* Można było wkuwać przedmioty wysokiego poziomu w niskopoziomową broń i

pancerze.

* To pozwalało tworzyć zbyt potężne przedmioty. Teraz najwyższy poziom

wkuwanego przedmiotu stanie się nowym poziomem przedmiotu.

* Premie z oprawek na przedmiotach kowalskich nie działały poprawnie.

Teraz srebrne oprawki dają premię 7%, a złote - 15%.

* Premia z przedmiotu „+x do sztuk walki” działa teraz prawidłowo.

* Naprawiono problem z atakami potworów wywołującymi efekt rozmycia, który

trwał za długo.

* Opcja audio „Efekty postaci do środka” działa teraz także w odtwarzaniu

przy dźwięku surround 5.1

* Naprawiono niektóre problemy z muzyką bossów, efektem śmiertelnego

rozbryzgu i przedmiotami unikatowymi.

* Dodano brakujące profile dźwiękowe dla człowieka mutanta T, Wysokich

Elfów i minibossów.

* Wszystkie dźwięki zaczynały się od cichego kliknięcia. Błąd naprawiono.

* Gra kooperacyjna dla jednego gracza – rozpoczęcie gry dla jednego gracza

i przejście do gry wieloosobowej powodowało stworzenie serwera bez nazwy.

Teraz nazwa to: ImiępostaciXXXX, gdzie XXXX to 4 losowe cyfry.

* Na wodzie w rzece zamiast rozbryzgów można było zaobserwować chmury pyłu.

Problem naprawiono.

* Dodano w plecaku brakujący obraz „Rękawic Celdrahila”.

Stabilne wersje Sacred 2: Fallen Angel Patch

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.