Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Half-life Uplink

Half-life jest przemyślanym do samego końca, dobrym połączeniem gry zręcznościowej FPPS, z grą przygodową (ze znaczną przewagą pierwszego gatunku). Świat w którym osadzono akcję, jest przeogromny, a każda lokacja wyróżnia się na tle innych, przez co zmianie pomieszczenia, towarzyszy wrażenie, iż jesteśmy w nim pierwszy raz, oglądamy go, podziwiamy. Monstrualny kompleks naukowy, jest zawiłym labiryntem, stanowiącym idealne schronienie dla najobrzydliwszych, najgroźniejszych kreatur z innych wymiarów. Potwory, pomimo łudząco naiwnych form cielesnych, należą do inteligentnych, i rozstają się z życiem równie niechętnie, co główny bohater. Prócz kreatur, na naszej drodze możemy spotkać inne żywe, humanoidalne istoty, które zagadane leczą nasze rany, bądź wspierają nas ogniem. Oprócz zmagań z bronią, przyjdzie nam stawić czoła innym problemom. Arsenał broń, z początku reprezentowany przez wielozadaniowy łom, uzupełniamy na trupach, oraz przeszukując schowki. Poza kłopotami z amunicją, będziemy musieli uzupełniać zapas energetyczny naszego skafandra.

Liczba pobrań: 1890
Cena/licencja: Freeware
Producent/dystrybutor: VALVe, Sierra
Rozmiar: 50.87 MB
Nazwa pliku: hluplink.exe
Half-life jest przemyślanym do samego końca, dobrym połączeniem gry zręcznościowej FPPS, z grą przygodową (ze znaczną przewagą pierwszego gatunku). Świat w którym osadzono akcję, jest przeogromny, a każda lokacja wyróżnia się na tle innych, przez co zmianie pomieszczenia, towarzyszy wrażenie, iż jesteśmy w nim pierwszy raz, oglądamy go, podziwiamy. Monstrualny kompleks naukowy, jest zawiłym labiryntem, stanowiącym idealne schronienie dla najobrzydliwszych, najgroźniejszych kreatur z innych wymiarów. Potwory, pomimo łudząco naiwnych form cielesnych, należą do inteligentnych, i rozstają się z życiem równie niechętnie, co główny bohater. Prócz kreatur, na naszej drodze możemy spotkać inne żywe, humanoidalne istoty, które zagadane leczą nasze rany, bądź wspierają nas ogniem. Oprócz zmagań z bronią, przyjdzie nam stawić czoła innym problemom. Arsenał broń, z początku reprezentowany przez wielozadaniowy łom, uzupełniamy na trupach, oraz przeszukując schowki. Poza kłopotami z amunicją, będziemy musieli uzupełniać zapas energetyczny naszego skafandra.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.