365 dni z reklamą

Skoro przez cały rok studiuję reklamy, postanowiłem wysiłek ten podsumować. Nagrodzić najlepsze hasło. Nie było to łatwe. Okazało się bowiem, że wśród ich mnóstwa, rzadko zdarza się coś oryginalnego. Przypomnę może, w czym mogłem wybierać, a zobaczycie Państwo, że mam rację.

Skoro przez cały rok studiuję reklamy, postanowiłem wysiłek ten podsumować. Nagrodzić najlepsze hasło. Nie było to łatwe. Okazało się bowiem, że wśród ich mnóstwa, rzadko zdarza się coś oryginalnego. Przypomnę może, w czym mogłem wybierać, a zobaczycie Państwo, że mam rację.

"Nieograniczone spektrum możliwości", "Początek nowej ery", "Co? Gdzie? Kiedy?", "Czasy się zmieniły...", "nie znasz dnia ani godziny", "Zawsze gotowy!", "...i wszystko pasuje!", "Teraz nadszedł ten czas", "Musisz to zobaczyć", "Czy wiesz dokąd zmierzasz?", "Bez pudła!", "Zbuduj więc swoją przyszłość z nami", "Ludzie mają coraz więcej do stracenia", "Wybierz silnego partnera", "Oszczędzaj pieniądze i nerwy", "Graj tylko w zielone", "Twoje oczy są największym skarbem", "Konkurencję zamurowało...", "Szybki, szybszy...", "...pewność w każdym położeniu", "Tylko jedna droga prowadzi do sukcesu", "Błyskawiczny przepływ energii", "Straciłem dla niej głowę", "Wrzuć wyższy bieg", "Każdy może ją oswoić", "Potężnie! Produktywnie!", "Dlaczego gwiazdy świecą?", "Nie zawsze świeci słońce", "Zaspokoi najbardziej wyszukane gusta", "Nowa, szybka, niezawodna...", "Codziennie podejmujesz decyzje", "Czas to pieniądz!", "Kolor uskrzydla", "Marzenia w zasięgu ręki", "Marzenia stały się rzeczywistością", "Od dzisiaj każdy może...", "Po prostu najlepszy!", "Telefon i komputer - duet przyszłości", "Informatyka... to nie komputer", "Najlepsze z najlepszych", "Teraz masz swoje 5 minut... albo i więcej", "Jutro to dziś, tyle że jutro", "Z perspektywy jutra", "Nadchodzi era multimediozoiczna", "Tworzenie systemu informatycznego jest sztuką" i wreszcie "Nadmiar uczuć"...

Listę tę mógłbym ciągnąć dalej. Sądzę jednak, że to wystarczy, aby uświadomić Państwu, przed jak trudnym

zadaniem stanąłem, chcąc wyłonić najlepsze hasło. Ostateczny werdykt brzmi:

- pierwsze miejsce w kategorii najlepszego hasła reklamowego, opublikowanego w Computerworldzie w 1995 roku, przypadło powiedzeniu: "Mały, cichy, ekologiczny i estetyczny".

- drugie miejsce: "Możesz mieć ją wszędzie: w domu, w biurze, w hotelu, w taksówce..."

- trzecie miejsce: "Porządek musi być!"

Gratulując zwyciezcom, życzę jak najlepszych pomysłów w nadchodzącym roku!

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200