Bez papieru w Getin Noble Banku
- 29.04.2015
Getin Noble Banku wdraża platformę Paperless firmy Billennium. Celem projektu jest zwiększenie efektywności kosztowej zarządzania obiegiem dokumentów w banku.
Platforma, której wdrożenie potrwa kilkanaście miesięcy, służy do optymalizacji procesów biznesowych oraz obiegu dokumentacji w firmie. Dla Getin Noble Banku współpraca z Billennium i wdrożenie platformy Paperless jest kolejnym etapem optymalizacji procesów wewnętrznych i obniżania kosztów działalności.
Poszczególne moduły wspierają firmę w administracji, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Rozwiązanie ułatwia obsługę korespondencji, optymalizuje obieg faktur i procesy rozliczeniowe oraz zarządzanie zasobami dokumentacyjnymi.
Zobacz również:
Informacje dotyczące postępu prac wdrożeniowych będzie można zobaczyć na stronie platformy Paperless. Proces jest złożony i potrwa kilkanaście miesięcy.